«Amo Plant» šogad plāno saražot 40–50 jaunu autobusu
Mašīnbūves uzņēmums «Amo Plant» šogad plāno saražot 40–50 jaunu autobusu, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam «Baltic Business Service» sacīja «Amo Plant» izpilddirektors Aleksejs Maslovs.
Viņš atzina, ka iepriekš uzņēmums šogad plānoja saražot 100 jaunu autobusu, taču saistībā ar kompānijas akcionāra – Maskavas pašvaldības – paziņojumu par plāniem privatizēt tai piederošās «Amo Plant» akcijas, saražoto autobusu skaits būs mazāks – 40–50 autobusu.«Es domāju, ka mēs šogad kopumā saražosim 20 «Ambassdor» autobusu un varbūt tikpat daudz «M.A.N.» autobusu. Manuprāt, šogad kopumā izdosies saražot 40–50 jaunu autobusu. Kā jau teicu, mēs ļoti daudz laika zaudējām šā gada pirmajā ceturksnī pēc Maskavas valdības paziņojuma par izstāšanos no autobusu ražotnes projekta, jo nezinājām, kāds būs uzņēmuma tālākais liktenis. Pašlaik mēs esam atsākuši strādāt maksimāli iespējamā apmērā,» paskaidroja Maslovs.Viņš pastāstīja, ka līdz šim «Amo Plant» ir saražojis desmit autobusu partiju. «Būtībā tā bija pirmā testa partija, kura mums ļāva Latvijā izpētīt savu produktu. Sākotnēji šie autobusi tika projektēti Vācijas un Holandes iekšējam tirgum. Tomēr šajās valstīs ir citi laika apstākļi un citas kvalitātes ceļi. Latvijā šie apstākļi būtiski atšķiras. Jāteic, ka mūsu ražotie autobusi pagājušā gada ziemu izturēja godam. Tajā pašā laikā ir atklājies, ka autobusiem nepieciešama zināma pilnveidošana, lai tos adaptētu vietējai izmantošanai. Tāpēc jaunā autobusu partija tiek montēta, jau ņemot vērā līdzšinējās lietotāju atsauksmes, jo ziemeļu klimats ir un paliek ziemeļu klimats,» norādīja Maslovs un piebilda, ka tas arī ir viens no iemesliem, kāpēc uzņēmums tik ļoti nesteidzas ar jaunu autobusu ražošanu, jo jebkura produkcija ir jāpielāgo vietējā tirgus vajadzībām.Pēc viņa teiktā, līdzko uzņēmums pabeigs autobusu tehnisko pilnveidošanu, «Amo Plant» sāks piedalīties dažādos iepirkumu konkursos, piedāvājot tos iegādāties vietējiem autotransporta uzņēmumiem. «Jāteic, ka daudzi autopārvadātāji šīs mašīnas jau ir ņēmuši un testējuši, lai redzētu, kā tās der viņu vajadzībām. Tāpat mēs esam ņēmuši vērā viņu ierosinājumus un vēlmes attiecībā uz autobusu pilnveidošanu,» klāstīja Maslovs.Aģentūra BNS jau vēstīja, ka uzņēmums nosūtījis vēstules Maskavas mēram, kā arī Krievijas premjerministram ar lūgumu atlikt Maskavas pašvaldībai piederošo «Amo Plant» akciju privatizāciju līdz laikam, kad rūpnīcas akcijām un tās aktīviem būs lielāka kapitalizācijas vērtība.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Jelgava
- Jelgavas novadā
- Ozolnieku novadā
- Latvijas ziņas
- Dobeles, Tērvetes un Auces novadā
- Ekonomika
- Uzņēmējdarbība
- Darba tirgus
- Citas ziņas
- Eiro 2014
- Politika
- Vēlēšanas 2011
- Saeimas vēlēšanas
- Citas ziņas
- Pašvaldībās
- Pašvaldību vēlēšanas 2017
- Saeimas vēlēšanas 2018
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019
- Asā hronika
- Policijas ziņas
- VUGD
- Tiesu ziņas
- Citas ziņas
- Kultūra un izklaide
- Teātri
- Izstādes
- Bibliotēkas
- Koncerti
- Citas ziņas
- Kas? Kur? Kad?
- Sports
- Basketbols
- Futbols
- Vieglatlētika
- Citas ziņas
- Hokejs
- Volejbols
- Veselība
- Aktuāli
- Padomi
- Slimnīcās
- Citas ziņas
- Stārķa ziņas
- Lietotāju raksti
- Foto/Video
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Pasākumi un izstādes
- Chocolate & Pepper
- Video
- Aizsaulē
- Statiskas lapas
- Centrāle!
- Dzīvesstils
- Receptes
- Māja un dārzs
- Hobiji
- Pašizziņa
- Citas ziņas
- Mīluļi
- Projekti
- Projekts “Saimnieko gudri”
- Projekts “Kultūras nesēji Zemgalē”
- Projekts “Redzi apslēpto”
- Atbalsts medijiem sabiedriski nozīmīga satura veidošanai un nacionālās kultūrtelpas stiprināšanai latviešu valodā
- Projekts “Rūpēsimies par vidi!”
- Projekts “Kur dzīvosim?”
- Projekts “Mediju kritika”