ZZ.lv ARHĪVS

LLU – trešā starp augstskolām pēc publicitātes reitinga jūlijā

Gaļina Stubailova

2011. gada 2. augusts 09:13

853
LLU – trešā starp augstskolām pēc publicitātes reitinga jūlijā

Pēc «Lursoft IT» datiem, kas iegūti, izvērtējot publikācijas un veicot personu monitoringu «Lursoft» laikrakstu bibliotēkā, tiek veidots personu publicitātes indekss. Publicitātes indekss ļauj noskaidrot, kuras personas noteiktā laika periodā ir bijušas visbiežāk pieminētas publikācijās. Reitings izveidots arī augstskolām, kur jūlijā Latvijas Lauksaimniecības universitāte (LLU) ieņem trešo vietu.

«Zinot to, ka pēdējos gados augstskolas izvērš aizvien aktīvākas kampaņas, aicinot pie sevis jaunos studētgribētājus, likumsakarīgi būtu, ka tieši vasaras periodā augstāko izglītības iestāžu publicitāte pieaug, taču reālie dati liecina par ko citu,» informē «Lursoft IT» interneta lapu redaktore Indra Jansone.Proti, šogad Latvijas Universitētei visaugstākā publicitāte bijusi maijā, kad norisinājās augstskolas rektora vēlēšanas. Savukārt abām pārējām apskatītajām universitātēm augstākais publicitātes reitings bijis šī gada martā: Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) – 229 raksti, LLU – 155 raksti.RTU publicitātes kāpums lielā mērā izskaidrojams ar universitātes sporta komandu dalību dažādos pasākumos, lēmumu par darbu uzsākšanu pie RTU studentu pilsētas celtniecības un aktīvo zinātniski pētniecisko darbību.Savukārt LLU augsto publicitāti nodrošinājušas plašsaziņas līdzekļos publicētās ziņas par LLU studentu augstajiem sniegumiem dažādās sporta disciplīnās un universitātes pasniedzēju komentāri par iedzīvotājiem aktuāliem jautājumiem, piemēram, gaļas kvalitāti Latvijā un ērču ietekmi uz mājdzīvniekiem. Tāpat starp RTU un LLU vadību norisinājās sarunas par turpmāko augstskolu sadarbību, kas ļautu nodrošināt plašākas iespējas gan studijās, gan zinātniskajā pētniecībā.Jāpiebilst, ka LLU publicitātes reitings pēdējo trīs mēnešu laikā ir samazinājies – ja maijā augstskola presē minēta 121 reizi, tad jūnijā – 97, bet jūlijā – tikai 78.