ZZ.lv ARHĪVS

«Iki»: cenu nesakritība nav apzināta cilvēku maldināšana

Gaļina Stubailova

2011. gada 30. septembris 17:56

1484
«Iki»: cenu nesakritība nav apzināta cilvēku maldināšana

Par darbinieku kļūdu, kas tikšot nekavējoties izlabota, veikala «Iki» pārstāve sauc cenu nesakritību tirdzniecības zālē un pie kases, maksājot par pirkumu.

«Vakar veikalā Rīgas ielā pirku čipsus. Ieraudzīju, ka piedāvā komplektu – trīs paciņas par 1,35 latiem, bet pērkot atsevišķi sanāk 1,47, jo viena paciņa maksā 49 santīmus. Tāpēc paņēmu iepakojumu. Pie kases izrādījās, ka arī iepakojums maksā 1,47, kad teicu, ka cena nav pareiza, kasiere vien noteikusi, ka citas cenas nebūs,» teic jelgavnieks Sergejs Fiļimonovs. Viņš, lai pārbaudītu, vai cena cenrādī nomainīta piektdien, veikalā ieradies arī no rīta, konstatējot, ka nekas mainījies nav.«Iki» mārketinga un sabiedrisko attiecību speciāliste Madara Āboltiņa atklāj, ka veikala darbinieki ir pieļāvuši kļūdu un nekavējoties reklāmas plakātus nomainīs, jo pareizā cena ir 1,47 lati. Jautāta, kāpēc tas netika darīts uzreiz pēc pircēja aizrādījuma, viņa atzīst, ka vainīgs «cilvēciskais» faktors, taču tā noteikti nav apzināta pircēju maldināšana.Pircējs var vērsties pie veikala vadītājas, ja vēlas atgūt naudu par pirkumu, informē M.Āboltiņa.