«Jelgavas mašīnbūves rūpnīcas» klienti ir arī Ēģiptē un Apvienotajos Arābu Emirātos
Lielākie AS «Jelgavas mašīnbūves rūpnīca» klienti ir metalurģiskie kombināti, kuri izmanto Jelgavā ražotās eļļošanas un bremzēšanas iekārtas saviem konveijeriem un citām lielgabarīta iekārtām, tāpat arī derīgo izrakteņu karjeri, kuros tiek izmantoti lielgabarīta mehānismi.
Par to intervijā biznesa portālam Nozare.lv sacīja «Jelgavas mašīnbūves rūpnīcas» valdes priekšsēdētājs Pēteris Bila.Metalurģiskajos kombinātos izkausētās rūdas pārvietošanas kauss ir ar 500 tonnu ietilpību, un šādam kausam gultņi ir 2,5 metri diametrā - šāds gultnis bez eļļošanas mehānisma nevarētu strādāt, skaidroja Bila. Jelgavā tiek ražotas sistēmas, kas šos mehānismus eļļo. Tāpat šo milzīgo kausu kustību noteiktā brīdī ir jāspēj nobremzēt, un tam tiek izmantotas Jelgavā ražotās bremzēšanas sistēmas.Savukārt konteineri, ko ražo «Jelgavas mašīnbūves rūpnīcas» mātesuzņēmums SIA «Madara», tiek izmantoti autorūpniecībā komplektējošo detaļu pievešanai pie automašīnu montāžas konveijera.«Vācijā autorūpniecība ir ļoti attīstīta un pieprasījums pēc šādiem konteineriem ir ļoti liels. «Madaras» klienti ir «Volkswagen», «Audi», BMW, «Mercedes Benz», «Porsche»,» skaidroja Bila.No kopējā apgrozījuma aptuveni vienu miljonu eiro (700 000 latu) veido produkcijas ražošana rietumu tirgum, bet 1,5 miljonus eiro (1,05 miljonus latu) - produkcija austrumu tirgum, informēja Bila.«Austrumu tirgus nav tikai Krievija un citas NVS valstis, «Jelgavas mašīnbūves rūpnīcas» produkcija tiek eksportēta arī uz Ēģipti, Apvienotajiem Arābu Emirātiem, Pakistānu. Protams, apjomi uz šīm valstīm nav tik lieli kā uz Krieviju. Piedalījāmies arī Ministru prezidenta Valda Dombrovska («Vienotība») vizītē Apvienotajos Arābu Emirātos, Abū Dabī un Dubaijā, ir pieprasījums pēc mūsu bremzēšanas iekārtām, jo šīs bremzes tiek uzstādītas arī ostu portālceltņos. Iespējams, ka šīs vizītes rezultātā izdosies palielināt piegādes apjomus arī Abū Dabī un Dubaijas ostām, jo patlaban produkcija šīm ostām tiek piegādāta nelielos apjomos. Vizītes laikā tiek nodibināti kontakti, pēc tam seko ilgs darbs pie līgumu sagatavošanas un visu nosacījumu saskaņošanas,» sacīja Bila. Jau ziņots, ka AS «Jelgavas mašīnbūves rūpnīca» un tās mātesuzņēmumam SIA «Madara» 2011.gadā salīdzinājumā ar 2010.gadu bija aptuveni 30% apgrozījuma pieaugums.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Jelgava
- Jelgavas novadā
- Ozolnieku novadā
- Latvijas ziņas
- Dobeles, Tērvetes un Auces novadā
- Ekonomika
- Uzņēmējdarbība
- Darba tirgus
- Citas ziņas
- Eiro 2014
- Politika
- Vēlēšanas 2011
- Saeimas vēlēšanas
- Citas ziņas
- Pašvaldībās
- Pašvaldību vēlēšanas 2017
- Saeimas vēlēšanas 2018
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019
- Asā hronika
- Policijas ziņas
- VUGD
- Tiesu ziņas
- Citas ziņas
- Kultūra un izklaide
- Teātri
- Izstādes
- Bibliotēkas
- Koncerti
- Citas ziņas
- Kas? Kur? Kad?
- Sports
- Basketbols
- Futbols
- Vieglatlētika
- Citas ziņas
- Hokejs
- Volejbols
- Veselība
- Aktuāli
- Padomi
- Slimnīcās
- Citas ziņas
- Stārķa ziņas
- Lietotāju raksti
- Foto/Video
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Pasākumi un izstādes
- Chocolate & Pepper
- Video
- Aizsaulē
- Statiskas lapas
- Centrāle!
- Dzīvesstils
- Receptes
- Māja un dārzs
- Hobiji
- Pašizziņa
- Citas ziņas
- Mīluļi
- Projekti
- Projekts “Saimnieko gudri”
- Projekts “Kultūras nesēji Zemgalē”
- Projekts “Redzi apslēpto”
- Atbalsts medijiem sabiedriski nozīmīga satura veidošanai un nacionālās kultūrtelpas stiprināšanai latviešu valodā
- Projekts “Rūpēsimies par vidi!”
- Projekts “Kur dzīvosim?”
- Projekts “Mediju kritika”