«Igates» apgrozījums pērn audzis par 58 procentiem; gads noslēgts ar peļņu
«Ceļu būvniecības sabiedrības «Igate»» apgrozījums 2011.gadā provizoriski bijis ap 11,7 miljoniem latu, kas ir par 58 procentiem vairāk nekā 2010.gadā, kad apgrozījums bija 7,4 miljoni latu. Pagājušo gadu «Igate» noslēdza ar 260 tūkstošu latu peļņu.
Uzņēmums vērš uzmanību, ka šie ir provizoriskie dati, jo 2011.gada pārskats vēl tiek gatavots.No pērn sasniegtā 11,7 miljonu latu apgrozījuma nepilni 10 miljoni latu bija tieši par veiktajiem darbiem ceļu būves nozarē. Atlikušo apgrozījuma daļu veido saražotās produkcijas – asfaltbetons, bruģakmens, minerālmateriāli – realizācija.Starp lielākajiem darbu pasūtītājiem 2011.gadā bija Jelgavas pilsētas, Jelgavas novada, Dobeles novada, Saldus novada un Ozolnieku novada pašvaldības, kā arī «Latvijas valsts meži», informē uzņēmuma pārstāve Dace Zviņģele.«Kā ierasts, lielākā daļa materiālu, ko uzņēmums izmanto ceļu būvē, arī 2011.gadā tika saražoti «Igates» apakšstruktūrās – asfaltbetona rūpnīcā, Vilces minerālmateriālu ražotnē un bruģa ražotnē,» skaidro uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Māris Peilāns.«Igates» provizoriskā peļņa pērn bijusi mazāka nekā 2010.gadā, kurš tika noslēgts ar 481 260 latu peļņu. Uzņēmuma vadītājs skaidro, ka peļņas samazinājumu radījusi ražošanas izmaksu augšana. «Kopumā jau otro gadu «Igate» ir atgriezusies un noturas peļņā pēc ekonomiskās krīzes kulminācijas 2009.gadā, kad ar kopējo astoņu miljonu latu apgrozījumu uzņēmums bija strādājis ar bruto zaudējumiem, kas sasniedza miljonu latu. 2009.gadā uzvarēti konkursi «Igatei» nozīmēja nodrošināt biznesu un saglabāt darbavietas strādniekiem, necerot uz peļņu. Iepirkumos valdīja tāds dempings, ka līgumcenas nereti bija zem materiālu izmaksām. Līdz ar to krīze lielā mērā ir pārvarēta, nezaudējot savus darbiniekus un savu daļu biznesā,» atklāj M.Peilāns.«Tas, kas mums pašiem nepatīk, runājot par ceļu kvalitāti ir – bitumena kvalitāte. Mūsuprāt, to ietekmē augošās naftas cenas un naftas produktu ražotāji, kuri, domājot, kā ietaupīt, ne vienmēr piegādā labākās kvalitātes bitumu. Tādēļ vietām var ciest ceļa kvalitāte. To saku, jo esam fiksējuši gadījumus, kad pēc visiem tehnoloģiskajiem standartiem izveidots ceļa klājums sāk «uzvesties» neadekvāti tam, kā būtu jābūt,» apraksta uzņēmuma vadītājs.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Jelgava
- Jelgavas novadā
- Ozolnieku novadā
- Latvijas ziņas
- Dobeles, Tērvetes un Auces novadā
- Ekonomika
- Uzņēmējdarbība
- Darba tirgus
- Citas ziņas
- Eiro 2014
- Politika
- Vēlēšanas 2011
- Saeimas vēlēšanas
- Citas ziņas
- Pašvaldībās
- Pašvaldību vēlēšanas 2017
- Saeimas vēlēšanas 2018
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019
- Asā hronika
- Policijas ziņas
- VUGD
- Tiesu ziņas
- Citas ziņas
- Kultūra un izklaide
- Teātri
- Izstādes
- Bibliotēkas
- Koncerti
- Citas ziņas
- Kas? Kur? Kad?
- Sports
- Basketbols
- Futbols
- Vieglatlētika
- Citas ziņas
- Hokejs
- Volejbols
- Veselība
- Aktuāli
- Padomi
- Slimnīcās
- Citas ziņas
- Stārķa ziņas
- Lietotāju raksti
- Foto/Video
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Pasākumi un izstādes
- Chocolate & Pepper
- Video
- Aizsaulē
- Statiskas lapas
- Centrāle!
- Dzīvesstils
- Receptes
- Māja un dārzs
- Hobiji
- Pašizziņa
- Citas ziņas
- Mīluļi
- Projekti
- Projekts “Saimnieko gudri”
- Projekts “Kultūras nesēji Zemgalē”
- Projekts “Redzi apslēpto”
- Atbalsts medijiem sabiedriski nozīmīga satura veidošanai un nacionālās kultūrtelpas stiprināšanai latviešu valodā
- Projekts “Rūpēsimies par vidi!”
- Projekts “Kur dzīvosim?”
- Projekts “Mediju kritika”