ZZ.lv ARHĪVS

«Rīgas miesnieks»: Cilvēki aizvien biežāk izvēlas gaļu marinēt paši

> LETA

2012. gada 23. jūnijs 09:47

699
«Rīgas miesnieks»: Cilvēki aizvien biežāk izvēlas gaļu marinēt paši

Tuvojoties Līgo svētkiem, pastiprinās tendence, ka pircēji aizvien vairāk pērk svaigu cūkgaļu, lai paši to marinētu grilēšanai vai šašliku gatavošanai Jāņos, biznesa portālam Nozare.lv atzina AS «Rīgas miesnieks» mārketinga direktore Juliāna Juškevica.

«Aizvien vairāk cilvēki izvēlas svaigo gaļu un marinē vai citādi sagatavo paši. Analizējot uzņēmuma tirdzniecības datus, vērojam tendenci, ka strauji pieaudzis svaigas cūkgaļas patēriņš. Tās pārdošanas apjoms «Rīgas miesnieka» produkcijas pārdošanas vietās ir desmit reizes lielāks nekā pērn pirmsjāņu periodā. Esam arī novērojuši, ka aizvien vairāk pircēju dod priekšroku vistas gaļai. Šosezon cāļa pusspārnus dažādās marinādēs pircēji iegādājušies par 30% vairāk nekā pērn,» sacīja Juškeviča.Vienlaikus viņa norādīja, ka par 80% vairāk nekā pērn jau notirgoti «Jelgavas» zīmola šašliki, tomēr uzņēmums kopumā marinētas cūkgaļas apjomu pieaugumu šogad neplāno, jo to lielā mērā ietekmē īsās Līgo svētku brīvdienas.Jautāta, kāda kopumā patlaban ir populārākā uzņēmuma produkcija, Juškeviča sacīja, ka tas tradicionāli ir cūkgaļas šašliks, vistas šašliks un pusspārniņi, dažāda veida cepamdesas.«Gaumes ir dažādas, bet skaidrs ir viens - lielākai daļai Latvijas iedzīvotāju Līgo asociējas ar alu, sieru un šašlikiem, tātad bez gaļas cepšanas Līgo nepaies,» sacīja viņa.