Ražošana - Valgundē, realizācija - Jelgavā
Pēc īpašnieku maiņas dzērienu ražotāja «Veta» produkcijas izplatīšana izmaksu samazināšanas nolūkā būs apvienota ar uzņēmuma «Latvijas keramika A» realizācijas nodaļu.
«Vetas» valdes loceklis Jānis Janovskis stāsta, ka īpašnieku maiņu izraisījusi apgrozījuma krišanās. Iespējams, tas saistīts ar lielo īpašnieku skaitu un grūtībām panākt vienotu nostāju. Savukārt mārketinga aktivitāšu trūkuma dēļ produkcija kļuvusi mazāk atpazīstama.
Pēc īpašnieku maiņas sakārtoti patenta jautājumi attiecībā uz izstrādājumu veidiem un dizainu. Daļa līdzšinējo etiķešu saglabāsies, daļa mainīsies. «Kardinālas pārmaiņas, uzņēmuma taktikas «laušana» nenotiks, sakārtošanu veiksim mierīgā ceļā,» pauž J. Janovskis. Tiek apzinātas stiprās un vājās puses, darbinieku potenciāls, realizācijas paplašināšanas iespējas.
Pēdējos gados «Vetā» nebija savas Realizācijas nodaļas, bet produkciju izplata vairumtirgotājs «Latalko». Starp SIA «Veta» un «Latvijas keramika A» jau līdz šim bija sadarbības līgums, un arī turpmāk plānots izvērst kopīgas aktivitātes.
«Vetas» dzērienu ražotne atradīsies līdzšinējā vietā Valgundes novadā, bet administrācija un realizācijas nodaļa, kas orientēsies uz eksportu - «Latvijas keramika A» telpās. Šeit paredzēts izveidot arī «Vetas» mazumtirdzniecības veikalu. Abu uzņēmumu transporta un loģistikas apvienošana ļaus samazināt izmaksas.
Pārsvarā produkciju plānots eksportēt - gan uz austrumiem, gan rietumiem, sevišķi Skandināvijas virzienā. Procesu varētu atvieglot līdz šim keramikas uzņēmumā gūtā pieredze, paplašinot noieta tirgu. Šim nolūkam kalpos keramikas uzņēmuma sadarbības partneri, ar tirdzniecības pārstāvjiem jau uzsāktas sarunas arī par «Vetas» izstrādājumu realizāciju.
Patērētāju vidū «Vetas» produkcija kādreizējo atpazīstamību zaudējusi līdz ar liķieru «buma» aiziešanu. Daudziem produkcija asociējās ar sintētisku piegaršu. J.Janovskis pauž, ka uzņēmums jau sen izmantojot tikai dabīgās izejvielas. Patērētāju nezināšanā acīmredzot vainojams informācijas trūkums no uzņēmuma puses, domā vadītājs.
Pakāpeniski produkcijas klāstā veiktas zināmas izmaiņas. No ražošanas izņemts šņabis, kura stiprums nesasniedz 40 grādu. Saglabātas izveidotās liķieru grupas. Straujāk plānots attīstīt keramikas pudelēs pildītā upeņu grāla ražošanu. Rudenī virknei uzņēmuma produkcijas būs jaunas etiķetes. Papildus ierastajiem pildījumiem tiek strādāts, lai izveidotu dažāda tilpuma suvenīrpildījuma variantus un dāvanu komplektus.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Jelgava
- Jelgavas novadā
- Ozolnieku novadā
- Latvijas ziņas
- Dobeles, Tērvetes un Auces novadā
- Ekonomika
- Uzņēmējdarbība
- Darba tirgus
- Citas ziņas
- Eiro 2014
- Politika
- Vēlēšanas 2011
- Saeimas vēlēšanas
- Citas ziņas
- Pašvaldībās
- Pašvaldību vēlēšanas 2017
- Saeimas vēlēšanas 2018
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019
- Asā hronika
- Policijas ziņas
- VUGD
- Tiesu ziņas
- Citas ziņas
- Kultūra un izklaide
- Teātri
- Izstādes
- Bibliotēkas
- Koncerti
- Citas ziņas
- Kas? Kur? Kad?
- Sports
- Basketbols
- Futbols
- Vieglatlētika
- Citas ziņas
- Hokejs
- Volejbols
- Veselība
- Aktuāli
- Padomi
- Slimnīcās
- Citas ziņas
- Stārķa ziņas
- Lietotāju raksti
- Foto/Video
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Pasākumi un izstādes
- Chocolate & Pepper
- Video
- Aizsaulē
- Statiskas lapas
- Centrāle!
- Dzīvesstils
- Receptes
- Māja un dārzs
- Hobiji
- Pašizziņa
- Citas ziņas
- Mīluļi
- Projekti
- Projekts “Saimnieko gudri”
- Projekts “Kultūras nesēji Zemgalē”
- Projekts “Redzi apslēpto”
- Atbalsts medijiem sabiedriski nozīmīga satura veidošanai un nacionālās kultūrtelpas stiprināšanai latviešu valodā
- Projekts “Rūpēsimies par vidi!”
- Projekts “Kur dzīvosim?”
- Projekts “Mediju kritika”