ZZ.lv ARHĪVS

Tehniskas kļūmes dēļ neizlaiž no stāvvietas

Edgars Kupčs

2007. gada 5. septembris 16:58

893
Tehniskas kļūmes dēļ neizlaiž no stāvvietas

Vismaz pusstunda lieka laika tēriņa, nokavētas tikšanās un sabojāts garastāvoklis - tā varētu raksturot kādas jelgavnieces pēcpusdienu šīs nedēļas sākumā, kad, iespējams, tehniskas kļūmes un darbinieku nezināšanas dēļ viņai kādu laiku neļāva doties prom no pazemes automašīnu stāvlaukuma «Pilsētas pasāžā».

Kā «Ziņām» stāsta jelgavniece, kādas firmas valdes priekšsēdētāja, ieradusies «Pilsētas pasāžā», viņa savu automašīnu pulksten 14.11 novietoja pazemes stāvvietā. Minētais atstāšanas laiks uzrādīts talonā, ko iebraucot izdrukājis aparāts. Kā paredz maksas stāvvietas izmantošanas noteikumi, divas stundas pēc ierašanās lielveikalā braucamo tur drīkst turēt bez maksas. Tiklīdz apritējušas 120 minūtes, šoferim jārēķinās, ka no viņa tiks prasīta nauda par auto novietošanu zem tirdzniecības centra.Tomēr konkrētajā gadījumā sieviete pēc sava spēkrata ieradās jau pulksten 16.02, tātad prom braukt drīkstēja bez maksas. Taču ierīcē ievietoto talonu kases automāts «izmetis» laukā, uzrādot, ka papīrs nav derīgs. Kad pēc pāris minūtēm nekas lāgā nav izdevies, sācies «īsts riņķa dancis». Viņa devusies pie apsarga, bet vīrietis bijis neieinteresēts - teicis, lai maksājot par it kā papildus stundu. Arī darbinieka klātbūtnē aparāts talonu nav akceptējis. Tad apmeklētājai ieteikts doties uz «Pilsētas pasāžas» Informācijas centru. Apsargs laukā sievieti nav laidis.Savukārt Informācijas centrā sievietei paskaidrots, ka stāvlaukuma lietas nav viņu kompetencē.«Neesmu ne futbola bumba, ko spārdīt no vienas vietas uz citu, nedz arī kāds klauns!» sašutusi lasītāja.Pēc izskaidrošanās ar apsardzes firmas priekšnieci braucēja tomēr tikusi ārā, bet pusstunda bijusi aizvadīta lieki.«Kamdēļ viņiem ir telefoni un rācijas, ja viss kārtojams, dzenājot klientus turpu šurpu?» viņa jautā.«Pilsētas pasāžas» stāvlaukumu apsargā firma «BSS». Tās objekta apsardzes vadītāja Evija Kovaļevska, skaidroja, ka, visticamāk, sākotnēji darbinieks pārpratis situāciju, tādēļ aicinājis sievieti samaksāt par stāvlaukuma izmantošanu. Viņa gan atzina, ka šad un tad ar automātiku rodoties problēmas.Kārtība paredzot, ka nesaskaņu gadījumā jāvēršas «pasāžas» Informācijas centrā.«Tikai tad, kad saņemam zvanu, ka varam noteiktu automašīnu izlaist no laukuma, šoferītim dodam ceļu,» saka E.Kovaļevska, uzsverot, ka todien viss noticis, kā paredzēts šādos gadījumos. Viņa saprot apmeklētājas neizpratni un sūdzību par lieki tērēto laiku, bet «tāda ir sistēma». Saprotams, ka sievietei nauda pēc tam ne par ko nav prasīta.