Krustojumā izmaiņu vairs nebūs
Lai gan braukšanas joslu platums Meiju ceļa un Satiksmes ielas krustojumā, pēc speciālistu teiktā, atbilst normatīvajiem aktiem, tur notikušas vairākas lielgabarītu transporta līdzekļu «rīvēšanās» - šaurības dēļ tie nespēj izmainīties. Aģentūras «Pilsētsaimniecība» pārstāvji tajā vaino pašus autovadītājus.
«Ziņas» jau rakstīja, ka minētais krustojums pārveidots par regulējamu, uzstādot luksoforu ar papildsekciju kreisajam pagriezienam, kam ieviesta speciāla josla. Kā tobrīd atzina «Pilsētsaimniecības» direktors Andrejs Baļčūns, sākotnējās izbūves laikā pieļautas kļūdas, un tā rezultātā brauktuve izdevusies pārāk šaura. Tādēļ vēlāk tā paplatināta līdz deviņiem metriem.Solītais šobrīd esot izdarīts, taču, pēc vairāku autobusu un kravas automašīnu vadītāju sacītā, braukšana šajā vietā tik un tā ir apgrūtinoša. Piemēram, nesen tur kādam furgonam satiksmes autobuss nolocīja spoguli. Tā kā bojājumi bija nelieli, policija netika saukta, un ar to aizbildinās arī atbildīgās institūcijas - par iespējamajām avārijām nekādu ziņu neesot.Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Ceļu drošības audita daļas auditors Alvis Puķītis skaidro, ka, vadoties pēc spēkā esošajiem standartiem, ticamākais, šādas kategorijas ielā braukšanas joslas platumam jābūt vismaz 3,25 metri.«Atsevišķos gadījumos tiek izmantots novecojis un spēku zaudējis dokuments - LB 100, kurā ir paredzētas šaurākas joslas, taču tās nedrīkstētu būt zem trim metriem. Jebkurā gadījumā projektētājiem jāanalizē satiksmes intensitāte,» uzskata speciālists.«Ziņas», veicot mērījumus Meiju ceļā iepretī veikalam «Maxima», noskaidroja, ka šajā vietā joslu platums ir atšķirīgs. Piemēram, pirmās joslas (tuvāk veikalam) platums, mērot no apmales līdz baltajai līnijai, ir 2,91 metrs, bet blakus joslai no vienas baltās līnijas līdz otrai - 2,89 metri. Salīdzinājumam - pilsētā kursējošo satiksmes autobusu «Mercedes Citaro» platums, ierēķinot spoguļu izvirzījumu ārpus gabarītiem, ir 3,01 metrs.Kopējās krustojuma rekonstrukcijas izmaksas ir 46 246,66 lati, no kuriem 35 266,66 latus sedza SIA «YIT Celtniecība», bet pārējo - «Pilsētsaimniecība» no sava budžeta. A.Baļčūns informē, ka jau sākotnēji krustojuma atjaunošana bija paredzēta par «YIT» līdzekļiem, bet bijusi ieplānota arī brauktuves paplašināšana, ko apņēmusies veikt «Pilsētsaimniecība».«Vairāk nekādi uzlabojumi nav paredzēti. Autovadītāji paši ir vainīgi, ja tur nevar izbraukt,» piebilst aģentūras direktors.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Jelgava
- Jelgavas novadā
- Ozolnieku novadā
- Latvijas ziņas
- Dobeles, Tērvetes un Auces novadā
- Ekonomika
- Uzņēmējdarbība
- Darba tirgus
- Citas ziņas
- Eiro 2014
- Politika
- Vēlēšanas 2011
- Saeimas vēlēšanas
- Citas ziņas
- Pašvaldībās
- Pašvaldību vēlēšanas 2017
- Saeimas vēlēšanas 2018
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019
- Asā hronika
- Policijas ziņas
- VUGD
- Tiesu ziņas
- Citas ziņas
- Kultūra un izklaide
- Teātri
- Izstādes
- Bibliotēkas
- Koncerti
- Citas ziņas
- Kas? Kur? Kad?
- Sports
- Basketbols
- Futbols
- Vieglatlētika
- Citas ziņas
- Hokejs
- Volejbols
- Veselība
- Aktuāli
- Padomi
- Slimnīcās
- Citas ziņas
- Stārķa ziņas
- Lietotāju raksti
- Foto/Video
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Pasākumi un izstādes
- Chocolate & Pepper
- Video
- Aizsaulē
- Statiskas lapas
- Centrāle!
- Dzīvesstils
- Receptes
- Māja un dārzs
- Hobiji
- Pašizziņa
- Citas ziņas
- Mīluļi
- Projekti
- Projekts “Saimnieko gudri”
- Projekts “Kultūras nesēji Zemgalē”
- Projekts “Redzi apslēpto”
- Atbalsts medijiem sabiedriski nozīmīga satura veidošanai un nacionālās kultūrtelpas stiprināšanai latviešu valodā
- Projekts “Rūpēsimies par vidi!”
- Projekts “Kur dzīvosim?”
- Projekts “Mediju kritika”