ZZ.lv ARHĪVS

Reklāmas žilbinot autovadītājus

Edgars Kupčs

2007. gada 30. oktobris 17:50

2663
Reklāmas žilbinot autovadītājus

Kopš Jelgavā sākusi darboties firmas «Street Media» gaismas diožu vides reklāma uz milzīga videoekrāna, pilsētnieki par to ir dažādās domās. Gājēji vērtē, ka tas atdzīvina pelēcīgo pilsētas tēlu, savukārt daži autovadītāji teic - spilgtās reklāmas, kaut uz mirkli, bet novērš viņu uzmanību tik intensīvajā Lielās ielas satiksmes plūsmā.

Jelgavas pašvaldības izpilddirektors Gunārs Kurlovičs skaidro, ka pilsētas saistošie noteikumi gadījumos, kad reklāmas pieteikumu uz noteiktu vietu iesniedz viens pretendents, neparedz konkursa rīkošanu. Tas nepieciešams, ja ir divi vai vairāki pretendenti. «Neskatoties uz to, ka pašvaldība saņēma vienu pieteikumu par videomonitora izvietošanu Hercoga Jēkaba laukumā, pēc Būvvaldes un estētikas komisijas ierosinājuma, ņemot vērā faktu, ka reklāmu plānots izvietot pilsētai nozīmīgā vietā, konkurss tika rīkots,» saka G.Kurlovičs.«Pilsētai ir izdevīgi, ka daļu no reklāmas laika aizņems iedzīvotājiem svarīga informācija, piemēram, gaisa temperatūra, laiks un valūtas kurss,» uzsver pašvaldības izpilddirektors.Taču viņa minētās uzziņas kopš pirmdienas pulksten 14.53, kad ekrāns sāka rādīt, aizvien vēl nav bijušas. SIA «Street Media» mārketinga menedžeris Aleksandrs Balabko sola, ka to varēšot nodrošināt pēc 7.novembra, kad uzņēmums «Bite» būs izveidojis «atbilstošus sakarus».Pašlaik monitorā dažādas reklāmas redzamas no pulksten 7 līdz 23, bet tuvākajā laikā, pēc A.Balabko sacītā, ekrānu ieslēgs jau sešos no rīta un izslēgs ap pusnakti. Firmu nebaida iespējami vandaļu nodarījumi, jo pat atklāšanas dienā pret lielo ekrānu tiekot sasista šampanieša pudele.Šādas reklāmas nav nekas jauns un ir sastopamas arī citās Latvijas pilsētās. Ekrāni jau uzstādīti lielākajās Latvijas pilsētās - Rīgā, Liepājā un Daugavpilī - vietās, kur ir vislielākā transporta un gājēju plūsma.