Sāk apspriest maģistrāles būvniecību
Ar diskusiju Platones pagasta padomē, uz kuru bija ieradušies tikai divi pašvaldības iedzīvotāji, sākusies autoceļa Rīga - Jelgava automaģistrāles būvniecības ieceres sabiedriskā apspriešana.
«Mūsu īpašumu tiešā veidā skar plānotās automaģistrāles būvniecība - ceļa izveidei tiks atsavināta daļa zemes. Turklāt atlikusī tiks sadrumstalota, un to vairs nevarēs izmantot lauksaimniecības vajadzībām,» «Ziņām» sacīja vietējais iedzīvotājs Juris Kalniņš.Par atsavināto zemi zemnieki gan saņems kompensāciju, kuras apmēri būs zināmi pēc projekta galīgā varianta apstiprināšanas, kas varētu notikt šā gada beigās. Automaģistrāles projekta īstenotāji J.Kalniņam ieteica atlikušajam zemes gabalam lūgt pašvaldību mainīt izmantošanas mērķi, tādējādi ceļot īpašuma cenu.Šobrīd pagastam vēl nav īstas skaidrības, kur tiks būvēti tiešie pieslēgumi maģistrālei, bet projekta īstenotāji skaidro, ka attālums starp tiem nevarēs būs mazāks par diviem kilometriem.«Ticamākais, projektu varētu sākt īstenot 2013.gadā, bet līdz Platonei ceļa izbūve nonāks vēl vēlāk,» runājot par maģistrāles izveidi, precizē tās ieceres autoru pārstāvis, SIA «JZ» projektu vadītājs Valdis Felsbergs. Projektu īsteno Vācijas uzņēmums «Seib», kura būvinženieris Markuss Vāgners sarunā ar «Ziņām» bija visai izvairīgs, prognozējot ieceres īstenošanas termiņus un problēmas, ar kurām būs jāsaskaras Latvijā. «Esam pamanījuši, ka šeit cilvēki mazāk uztraucas par vidi, bet vairāk - par savu īpašumu. Taču domāju, ka mūsu uzņēmuma 35 gadu pieredze ceļu projektēšanā palīdzēs atrisināt visas problēmas,» piebilda M.Vāgners.Visās autoceļa skartajās pašvaldībās - Jelgavas domē, Platones un Jaunsvirlaukas pagasta padomē un Ozolnieku novada domē - var iepazīties ar ietekmes uz vidi novērtējuma darba ziņojumu. Jelgavā tā kopsavilkums un pilsētas teritorijā ietilpstošās trases posma rekonstrukcijas plāns pieejams arī Reģionālajā pieaugušo izglītības centrā. Ieteikumus rakstiski var iesniegt līdz 11. martam Vides pārraudzības valsts birojā (Rīgā, Rūpniecības ielā 23, LV-1045).«Ziņas» jau rakstīja, ka pārbūve plānota 38,6 kilometru garumā, paredzot autoceļu no Rīgas robežas līdz pagriezienam uz Brankām rekonstruēt par automaģistrāli ar četrām braukšanas joslām. Posmā no Brankām līdz Jelgavas apļveida krustojumam autoceļu iecerēts paplašināt par četru joslu ceļu, bet posmā no apļa līdz Jelgavas robežai pie Romas kroga izbūvēt ātrsatiksmes ceļu. Projekta laikā pamatceļa trasi paredzēts atdalīt no vietējās satiksmes, izbūvējot septiņus divu līmeņu ceļu mezglus. Gan uz pamattrases, gan tās pieslēgumiem plānots likvidēt dzelzceļa pārbrauktuves un būvēt pār dzelzceļa līnijām tiltus. Šāda izbūve paredzēta arī pār autoceļu Jelgava - Iecava un Lielupi.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Jelgava
- Jelgavas novadā
- Ozolnieku novadā
- Latvijas ziņas
- Dobeles, Tērvetes un Auces novadā
- Ekonomika
- Uzņēmējdarbība
- Darba tirgus
- Citas ziņas
- Eiro 2014
- Politika
- Vēlēšanas 2011
- Saeimas vēlēšanas
- Citas ziņas
- Pašvaldībās
- Pašvaldību vēlēšanas 2017
- Saeimas vēlēšanas 2018
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019
- Asā hronika
- Policijas ziņas
- VUGD
- Tiesu ziņas
- Citas ziņas
- Kultūra un izklaide
- Teātri
- Izstādes
- Bibliotēkas
- Koncerti
- Citas ziņas
- Kas? Kur? Kad?
- Sports
- Basketbols
- Futbols
- Vieglatlētika
- Citas ziņas
- Hokejs
- Volejbols
- Veselība
- Aktuāli
- Padomi
- Slimnīcās
- Citas ziņas
- Stārķa ziņas
- Lietotāju raksti
- Foto/Video
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Pasākumi un izstādes
- Chocolate & Pepper
- Video
- Aizsaulē
- Statiskas lapas
- Centrāle!
- Dzīvesstils
- Receptes
- Māja un dārzs
- Hobiji
- Pašizziņa
- Citas ziņas
- Mīluļi
- Projekti
- Projekts “Saimnieko gudri”
- Projekts “Kultūras nesēji Zemgalē”
- Projekts “Redzi apslēpto”
- Atbalsts medijiem sabiedriski nozīmīga satura veidošanai un nacionālās kultūrtelpas stiprināšanai latviešu valodā
- Projekts “Rūpēsimies par vidi!”
- Projekts “Kur dzīvosim?”
- Projekts “Mediju kritika”