ZZ.lv ARHĪVS

Automātiskais maksājums kļūst populārāks

2008. gada 15. oktobris 14:05

542
Automātiskais maksājums kļūst populārāks

Pēdējo mēnešu laikā uzņēmuma «Latvenergo» klienti arvien biežāk par pakalpojumiem norēķinās, izmantojot automātisko rēķinu apmaksu - ja gada sākumā šo pakalpojuma izmantoja 6% klientu, tad oktobrī - jau 16,3%.

Kā norāda «Latvenergo» Ārējās komunikācijas daļas vadītājs Andris Siksnis, noslēdzot automātisko rēķinu apmaksu, klienti maksā līdz pat četras reizes zemāku komisijas maksu nekā, apmaksājot elektrības rēķinus pastā vai bankā, kas prasa papildus laiku un lielākas komisijas maksas.Lai pieteiktu automātisko rēķinu apmaksu, iedzīvotājiem ir jādodas uz banku noformēt pieteikumu un noslēgt līgumu ar banku par pakalpojuma izmantošanu.Automātiskā rēķinu apmaksa notiek pēc izlīdzināta maksājumu grafika, jo elektrības rēķins ir vienāds gan ziemas, gan vasaras periodā. Turklāt klients ietaupa laiku, kas parasti saistās ar skaitītāja rādījumu nolasīšanu, maksājuma aprēķiniem un rēķina apmaksu, uzsver A.Siksnis.Tiklīdz klients bankā noformējis pieteikumu, «Latvenergo» aprēķina vidējo elektrības patēriņu mēnesī, izveido izlīdzinātu maksājuma grafiku nākamajam gadam un nosūta to klientam pa pastu. Mainoties elektrības patēriņam, klients jebkurā laikā var izmainīt arī prognozi, zvanot pa informatīvo tālruni 80200400, ierodoties jebkurā klientu apkalpošanas centrā vai uzņēmuma klientu pašapkalpošanās portālā «www.e-latvenergo.lv».Ierodoties noformēt pieteikumu, iedzīvotājam bankā jābūt atvērtam bankas kontam, līdzi jāņem pase un AS «Latvenergo» līguma numurs.Automātisko elektrības rēķinu apmaksu var pieteikt: SEB banka, GE Money bank, DnB NORD banka, Hipotēku un zemes bankā, Nordea bankā, Norvik bankā, Parex bankā, PrivatBank, Rietumu bankā un Swedbank.