ZZ.lv ARHĪVS

Jelgavas novada pašvaldības klientu apkalpošanas centram jauna adrese

zz.lv

2021. gada 21. oktobris 12:46

1184
Jelgavas novada pašvaldības klientu apkalpošanas centram jauna adrese

Lai iedzīvotājiem nodrošinātu ērtāku pašvaldības un valsts pakalpojumu saņemšanu, šonedēļ darbu jaunās telpās sāk vienotais Jelgavas novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), kas līdz šim atradās pašvaldības ēkā, Jelgavā, Pasta ielā 37, bet turpmāk ikvienam būs pieejams Lielajā ielā 5/7. Ieviests arī kāds jaunums - līdztekus iepriekšminētajiem pakalpojumiem klientu apkalpošanās centrā tiks nodrošināti arī Jelgavas novada komunālā uzņēmuma (JNKU) piedāvātie pakalpojumi, informē Jelgavas novada pašvaldība.

Klientu apkalpošanas centrs jaunajās telpās ir  izveidots iedzīvotāju ērtībai - tam blakus atrodas gan autobusa pieturas, gan autostāvvietas Lielajā ielā un iekšpagalmā. Turklāt, lai visus sev interesējošos pakalpojumus varētu saņemt vienuviet, klientu apkalpošanas centrā varēs risināt un noskaidrot visu saistībā ne tikai ar pašvaldības un 12 valsts iestāžu, bet arī JNKU sniegtajiem pakalpojumiem, piemēram, rēķinu apmaksu vai skaitītāju rādījumu nodošanu. Par pakalpojumu saņemšanu centrā rūpēsies divi JNKU un divi VPVKAC darbinieki.

VPVKAC ir pielāgots cilvēkiem ar kustību traucējumiem – klientu ērtībai ir nodrošināta uzbrauktuve un ievērojami plašākas telpas.

“Iedzīvotāji, lai saņemtu sev aktuālos pakalpojumus, var doties uz jebkuru klientu apkalpošanas centru (arī pagasta pārvaldēs) - neatkarīgi no savas dzīves vietas. Sevišķi aktuāli tas ir pašreizējos Covid-19 apstākļos, kad daudzi vēlas izdrukāt sertifikātus. Uzskatām, ka iedzīvotāji pozitīvi novērtēs ne tikai klientu apkalpošanas centra jauno atrašanās vietu pašā Jelgavas centrā, bet arī to, ka turpmāk tur varēs saņemt JNKU pakalpojumus, kas būtiski atvieglos iedzīvotāju ikdienu,” stāsta Jelgavas novada pašvaldības Administratīvā departamenta Kancelejas vadītāja Laila Čima.

Jelgavas novada pašvaldības VPVKAC klienti, ievērojot valstī noteiktos epidemioloģiskos drošības pasākumus, tiek apkalpoti rindas kārtībā, taču, lai varētu efektīvāk organizēt klientu plūsmu, pirms ierašanās VPVKAC lūgums apmeklējumu pieteikt pa tālruni 66954909.

Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros iedzīvotājiem iespējams saņemt pašvaldības un 12 valsts iestāžu - Būvniecības valsts kontroles biroja, Lauku atbalsta dienesta, Lauksaimniecības datu centra, Nodarbinātības valsts aģentūras, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Sociālās integrācijas valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts zemes dienesta, Veselības un darbspējas ekspertīzes ārstu valsts komisijas, Nacionālais veselības dienesta - pakalpojumus, kas ir iekļauti VPVKAC sniegto pakalpojumu grozā.

Jelgavas novada pašvaldības VPVKAC darba laiks:

  • Pirmdienās: 8:00–12:00; 13:00–18:00

  • Otrdienās: 8:00–12:00; 13:00–17:00

  • Trešdienās: 8:00–12:00; 13:00–17:00

  • Ceturtdienās: 8:00–12:00; 13:00–17:00

  • Piektdienās: 8:00–12:00; 12:30–15:30

Foto: Jelgavas novada pašvaldība