ZZ.lv ARHĪVS

NVA atsāk reģistrēto klientu apkalpošanu klātienē

zz.lv

2021. gada 30. augusts 16:41

36
NVA atsāk reģistrēto klientu apkalpošanu klātienē

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) visās savās filiālēs, tostarp Jelgavā, atsāk reģistrēto klientu klātienes konsultācijas, ja tās ir paredzētas individuālajā darba meklēšanas plānā, informē NVA.

Trīs darba dienas pirms filiāles apmeklējuma NVA reģistrētais klients saņems īsziņu ar atgādinājumu par plānoto klātienes konsultāciju. Informāciju par klātienes apmeklējuma laiku NVA klients var uzzināt, autorizējoties NVA CV un vakanču portāla sadaļā "Profils" vai zvanot uz NVA informatīvo tālruni 80200206. 

Klātienē NVA filiālēs tiks apkalpoti tikai reģistrētie klienti pēc iepriekšējā pieraksta, ievērojot epidemioloģiskās drošības pasākumus. 

Klientam savā NVA filiālē jāierodas precīzi norādītajā laikā un klientu apkalpošanas telpā jāieiet tikai pēc uzaicinājuma. Atrodoties NVA telpās, jāizmanto mutes un deguna aizsegs, jāievēro divu metru distance, vēlams paņemt līdzi savu personisko pildspalvu. 

Svarīgi – iesniegumi bezdarbnieka vai darba meklētāja statusa iegūšanai joprojām tiks pieņemti tikai attālināti! Attālināti notiks arī karjeras konsultācijas. 

Sīkāka informācija par to, kā elektroniski pieteikties bezdarbnieka statusam un saņemt karjeras konsultāciju, pieejama ŠEIT

 

Foto: Nodarbinātības valsts aģentūra