“Ezis virtuvē”, kas sagādā veselīgus gardumus
Ierauga bagete, ierauga maize ar sēklām,
tradicionālā ierauga maize un vēl maizīte ar īpašām garšām... Izskatās
interesanti un “ņammīgi”. Kad sazvanu veikalā noskatītas maizītes cepējus,
atsaucas Žanis Andersons un piekrīt sarunai attālināti, kā jau tas tagad
mājsēdes laikā nereti notiek. “Esam pašā sākumā, cepam mazos apjomos,
nodarbojamies ar mājražošanu savā virtuvē, audzējam muskuļus,” viņš raksturo
pašreizējo darbošanos, atklājot, ka nākotnes vīzijā tad, kad beigsies
pandēmija, ir sava ceptuvīte un beķereja.
– Kā radās jūsu biznesa ideja? Kāds ir
jūsu veiksmes stāsts?
Mums vienmēr ir bijusi sajūta, ka nepieciešams
kaut kas savs – nodarbošanās, kurā varam apvienot darbu ar patīkamo. Mērķis –
izveidot savu biznesu. Daudzi iesaka atrast biznesu lietā, kas pašam patīk. Un
tā arī darījām, sākotnēji sapratām, kas mums patīk un ar ko varētu darboties.
Tā solīti pa solītim nonācām pie idejas par maizes gatavošanu, taču nevis ar
raugu raudzētu, bet, kā kādreiz to darīja, – ar ieraugu. Sākotnēji ierauga
maizes gatavošana bija hobija līmenī, pašu vajadzībām, bet maizītes tapšanas process
aizrāva. Gan gatavošanas, gan iznākuma ziņā, jo, lai arī katrs kukulītis top
pēc vienādas tehnikas, iznākums katru reizi bija atšķirīgs.
Mūsdienu skrejošajā pasaulē cilvēki vienu brīdi
bija piemirsuši par sevi un veselību, bet tagad ir sajūta, ka aizvien vairāk
sāk piedomāt tieši par uzturu un cik kvalitatīvu pārtiku lieto ikdienā. Mēs
pagaidām esam vēl mazi un tikai lielā ceļa priekšā, bet mūsu nostāja pret
tradicionālu, kvalitatīvu un vērtīgu pārtiku ir un būs mūsu stāsts. Jo tikai tā
varam nodrošināt saviem klientiem šo vērtīgo produktu.
– Kāds ir jūsu uzņēmuma rašanās stāsts,
vēstījums, ko vēlaties nodot pasaulei?
Pēc būtības stāsts ir garš, bet arī īss, jo doma
par savu biznesu mūsu prātos jau ilgi brieda, bet 2020. gada rudenī pēkšņi
nonācām pie secinājuma, ka ir īstais brīdis sākt un ir jāsāk. Ideja par ierauga
maizi bija, vajadzēja tikai realizēt oficiālo daļu, lai varam nodrošināt visas
prasības.
Ideja par zīmolu “Ezis virtuvē” atnāca pēkšņi, jo,
mūsuprāt, ezis vienmēr sagādā sev veselīgus gardumus un nebaidās izzināt
pasauli. Un tas arī slēpj mūsu vēstījumu pasaulei – mēs paši esam atbildīgi par
sevi un savu veselību. Protams, šad un tad arī pasmejamies, ka savā ziņā “Ezis
virtuvē” simbolizē to, ka maizes cepējai nepatīk, ja viņu virtuvē traucē, un
citreiz var atpukstēt pretī.
Visu interviju lasiet 4.februāra “Zemgales Ziņās”
Foto: no “Ezis virtuvē” albuma
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Jelgava
- Jelgavas novadā
- Ozolnieku novadā
- Latvijas ziņas
- Dobeles, Tērvetes un Auces novadā
- Ekonomika
- Uzņēmējdarbība
- Darba tirgus
- Citas ziņas
- Eiro 2014
- Politika
- Vēlēšanas 2011
- Saeimas vēlēšanas
- Citas ziņas
- Pašvaldībās
- Pašvaldību vēlēšanas 2017
- Saeimas vēlēšanas 2018
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019
- Asā hronika
- Policijas ziņas
- VUGD
- Tiesu ziņas
- Citas ziņas
- Kultūra un izklaide
- Teātri
- Izstādes
- Bibliotēkas
- Koncerti
- Citas ziņas
- Kas? Kur? Kad?
- Sports
- Basketbols
- Futbols
- Vieglatlētika
- Citas ziņas
- Hokejs
- Volejbols
- Veselība
- Aktuāli
- Padomi
- Slimnīcās
- Citas ziņas
- Stārķa ziņas
- Lietotāju raksti
- Foto/Video
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Pasākumi un izstādes
- Chocolate & Pepper
- Video
- Aizsaulē
- Statiskas lapas
- Centrāle!
- Dzīvesstils
- Receptes
- Māja un dārzs
- Hobiji
- Pašizziņa
- Citas ziņas
- Mīluļi
- Projekti
- Projekts “Saimnieko gudri”
- Projekts “Kultūras nesēji Zemgalē”
- Projekts “Redzi apslēpto”
- Atbalsts medijiem sabiedriski nozīmīga satura veidošanai un nacionālās kultūrtelpas stiprināšanai latviešu valodā
- Projekts “Rūpēsimies par vidi!”
- Projekts “Kur dzīvosim?”
- Projekts “Mediju kritika”