ZZ.lv ARHĪVS

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde pārtrauks klientu apkalpošanu klātienē

LETA

2020. gada 20. marts 15:19

70
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde pārtrauks klientu apkalpošanu klātienē

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (PMLP) no 23.marta līdz ārkārtējās situācijas beigām pārtrauks klientu apkalpošanu klātienē visās 30 teritoriālajās nodaļās, informēja PMLP.

Tāpat iedzīvotājiem jāņem vērā, ka visi iepriekšējie pieraksti PMLP pakalpojumu saņemšanai ir atcelti.

Šāds lēmums pieņemts, lai samazinātu turpmāku koronavīrusa izraisītās slimības izplatīšanos.

Saistībā ar personas apliecinošiem dokumentiem Latvijas iedzīvotājiem jāņem vērā, ka gadījumā, ja dokumentam ir beidzies derīguma termiņš, tad šis personu apliecinošais dokuments ārkārtējā stāvokļa laikā ir izmantojams personas identificēšanai. PMLP var izdarīt izņēmumus attiecībā uz personu apliecinošu dokumentu izsniegšanu, ja to prasa neatliekama vajadzība.

Problēmu risināšanai saistībā ar personas apliecinošiem dokumentiem PMLP lūdz telefoniski sazināties ar tuvāko PMLP nodaļu.

PMLP atgādina, ka ārzemnieki, kuri Latvijā uzturējās likumīgi līdz 13.martam un kuru likumīgās uzturēšanās termiņš beidzies pēc minētā datuma, var turpināt uzturēties Latvijā ārkārtējās situācijas izsludināšanas laikā, nenoformējot jaunu uzturēšanās atļauju vai nesaņemot vīzu un saglabājot tiesības uz nodarbinātību, ja tādas ir noteiktas ar iepriekšminētajiem dokumentiem.

Dokumenti uzturēšanās atļaujas pieprasīšanai vai reģistrēšanai iesniedzami elektroniski, apstiprinot pieteikumu un pievienotos dokumentus ar drošu elektronisko parakstu vai sūtāmi pa pastu.

Jautājumos, kuri saistīt ar uzturēšanās atļaujām un vīzām, PMLP aicina sazināties ar Pārvaldes teritoriālajām nodaļām, vai izmantot PMLP informatīvo tālruni 67209400, vai sazināties pa e-pastu "mn@pmlp.gov.lv".

Elektroniskai saziņai ar PMLP iedzīvotāji ir aicināti lietot oficiālo elektronisko adresi vai sūtīt elektroniski parakstītu iesniegumu uz e-pastu "pmlp@pmlp.gov.lv", kā arī izmantot "www.latvija.lv" e-pakalpojumu "Iesniegums iestādei".

PMLP informē, ka iestādes mājaslapā publicēta svarīga informācija par sniegto pakalpojumu pieejamības iespējām steidzamos un neatliekamos gadījumos.

No 13.marta līdz 14.aprīlim Latvijā saistībā ar Covid-19 vīrusu izsludināta ārkārtējā situācija, šajā laikā nosakot virkni ierobežojošu pasākumu ar mērķi ierobežot vīrusa izplatību. Vairākas valsts pārvaldes iestādes jau ir pārtraukušas klientu apkalpošanu klātienē.

Foto: no arhīva