ZZ.lv ARHĪVS

"Covid-19" izplatības ierobežošanai "Bite Latvija" slēdz visus klientu apkalpošanas centrus

LETA

2020. gada 16. marts 13:12

124
"Covid-19" izplatības ierobežošanai "Bite Latvija" slēdz visus klientu apkalpošanas centrus

Atbalstot Latvijas valdības noteiktos pasākumus koronavīrusa izraisītās slimības "Covid-19" izplatības ierobežošanai, mobilo sakaru operators "Bite Latvija" no šodienas slēdz visus klientu apkalpošanas centrus Latvijā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.

"Bite Latvija" pakalpojumus ir iespējams saņemt arī attālināti, neizejot no mājām. Izmantojot pašapkalpošanās portālu "manabite.lv" vai mobilo aplikāciju "ManaBite", iespējams apmaksāt rēķinus, uzzināt ikdienas pakalpojumu lietojumu, mainīt tarifu plānu, pieslēgt dažādus papildpakalpojumus un veikt daudz citu darbību. 

Papildus jautājumu gadījumā klienti aicināti saziņai izmantot sociālos tīklus vai zvanīt informatīvajam tālrunim 1601. Tāpat "Bite Latvija" seko līdzi pieaugošajam pieprasījumam gan pēc balss, gan datu pakalpojumiem, un dara visu iespējamo, lai tie būtu pieejami visiem klientiem, neatkarīgi no pieprasījuma.

Uzņēmums veicis darba organizācijas izmaiņas arī attiecībā uz administrācijas darbiniekiem, nosakot darbu attālināti tiem darbiniekiem, kuru darba pienākumu specifika ļauj to darīt.

 Foto: Dienas Bizness