ZZ.lv ARHĪVS

"Swedbank" tuvākajā laikā ieviesīs iespēju norēķināties ar viedtālruni

LETA

2019. gada 27. jūnijs 11:53

268
"Swedbank" tuvākajā laikā ieviesīs iespēju norēķināties ar viedtālruni

"Swedbank" tuvākajās nedēļās laidīs klajā jaunu lietotni, paredzot iespēju "Android" tālruņu īpašniekiem norēķināties ar viedtālruni, pavēstīja bankas mediju attiecību vadītājs Jānis Krops.

Viņš norādīja, ka jaunā lietotne, kura izstrādāta sadarbībā ar aktīvākajiem bankas klientiem, nodrošinās arī zibmaksājumus, ļaus apstiprināt darījumus par summu līdz 100 eiro ar biometrisko autentifikāciju - ar pirksta nospiedumu vai sejas atpazīšanas tehnoloģiju, savukārt ar atsevišķa logrīka palīdzību lietotāji varēs apskatīt konta atlikumu, neatverot lietotni.

Bankā atzīmēja - tā kā arvien vairāk klientu pauž vēlmi un gatavību norēķināties ne tikai ar telefonu, bet arī citām viedierīcēm, piemēram, sporta aprocēm un viedpulksteņiem, "Swedbank" klientiem drīzumā bezkontakta norēķini būs pieejami arī ierīcēs, kas atbalsta "FitBit Pay" un "Garmin Pay" funkcionalitāti. Vienlaikus tiek attīstītas arī citas tehnoloģijas, lai bankas klientiem padarītu pieejamas pasaulē populāras ikdienas norēķinu iespējas.

Bankas aplēses liecina, ka esošo "Swedbank" mobilo lietotni, kura līdz vasaras beigām automātiski atjaunosies uz jauno, šobrīd Latvijā izmanto 415 000 klientu. No tiem lielākā daļa jeb apmēram 70% ir "Android" tālruņu īpašnieki.

"Daudziem klientiem mūsu mobilā lietotne ir kļuvusi par primāro veidu, kā izmantot bankas pakalpojumus - pāris pēdējo gadu laikā esam novērojuši stabilu 50% lietotāju skaita pieaugumu. Lietotnes pieaugošā popularitāte mudina spert soli un piedāvāt nākamo inovāciju, kas bankas pakalpojumus mobilajās ierīcēs padarīs vēl pieejamākus un ērtāk lietojamus," sacīja "Swedbank" Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.

Viņš norādīja, ka jaunās lietotnes izstrādāšanas laikā klientiem bija iespēja izmantot tās izmēģinājuma versiju - "Swedbank 2019". No šiem klientiem saņemtās atsauksmes palīdzēja bankai labāk saprast klientu vajadzības un attiecīgi pielāgot lietotnes izstrādes plānu.

"Protams, pēc jaunās lietotnes ieviešanas tehniskie darbi nebeigsies - tā kā tehnoloģijas attīstās visu laiku, mēs turpināsim strādāt pie tā, lai pilnveidotu lietotnes funkcijas un padarītu to mūsu klientiem arvien ērtāku. Ja lietotājs savā ierīcē ir aktivizējis automātisko atjaunināšanu, līdz vasaras beigām esošā "Swedbank" lietotne automātiski atjaunināsies uz jauno. Tuvojoties brīdim, kad jaunā lietotne būs pieejama, mēs klientus informēsim personīgi," teica Frolovs.

Pēc aktīvu apmēta "Swedbank" ir lielākā banka Latvijā.

Foto: pixabay.com