ZZ.lv ARHĪVS

“Migar” pasažieru informēšanai izveidota sadaļa SA mājaslapā

zz.lv

2018. gada 14. maijs 09:56

374
“Migar” pasažieru informēšanai izveidota sadaļa SA mājaslapā

Iedzīvotāji par pasažieru pārvadātāja “Migar” jaunumiem, maršrutiem, autobusu atiešanas laikiem un izmaiņām varēs uzzināt interneta vietnē www.sabiedriskaisautobuss.lv sadaļā “Migar”, informē uzņēmuma pārstāve Maija Lazdiņa.

SIA “Sabiedriskais autobuss” mājaslapas www.sabiedriskaisautobuss.lv/Migar sadaļā  pasažieriem ir pieejama aktuālākā informācija par maršrutiem, kustības sarakstiem, kurām pasažieru grupām ir braukšanas maksas atvieglojumi. Turpmāk informācija par izmaiņām un uzņēmuma jaunumiem būs pieejama “Migar” sadaļā.

Drīzumā uzņēmums pasažieru ērtībām piedāvās iespēju plānot braucienus, izmantojot mobilās ierīces – datorus, planšetes un mobilos tālruņos. Līdz ar to klients pats varēs apskatīties konkrēto reisu un saplānot braucienu uz iecerēto galamērķi.

Klientu apkalpošanas kvalitātes nolūkos “Migar” ir ieviesis diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 67113322, kas strādā visu nedēļu un visu diennakti, lai uzzinātu informāciju par konkrēto maršrutu, autobusa atiešanas laiku, nodotu informāciju par atstātām mantām, kā arī izteiktu pretenzijas par sniegtā pakalpojuma kvalitāti. Savukārt darbadienās no pulksten 8 līdz 17 var zvanīt uz numuru 28687261.


Foto: sabiedriskaisautobuss.lv