ZZ.lv ARHĪVS

76 procenti “Migar” pasažieru pakalpojuma kvalitāti vērtē kā labu

zz.lv

2017. gada 14. augusts 07:32

620
76 procenti “Migar” pasažieru pakalpojuma kvalitāti vērtē kā labu

Lai noskaidrotu klientu viedokli par sniegtā pakalpojuma kvalitāti, servisu un uzklausītu ierosinājumus, pavasarī SIA “Migar” anketēja pasažierus, informē SIA “B-Bus” pārstāve Maija Lazdiņa.

“Migar” pasažieri izteica vērtējumu par dažādiem jautājumiem: par vienotas elektroniskās norēķinu sistēmas (e-talona) ieviešanu maršrutos, par maršrutiem, kustību sarakstiem, reisu biežumu, autobusu kvalitāti, vadītāju apkalpošanas kultūru, par sabiedriskā transporta ieviešanu pēc pieprasījuma, kā arī nepieciešamību pagarināt maršrutu galapunktu, lai tie būtu tuvāk dzīvesvietai.

57 procenti pasažieru pauda viedokli, ka vēlas, lai tiktu ieviests e-talons, 30 procenti respondentu ikdienā iegādātos e-talonu ar desmit braucieniem, savukārt 20 procenti tikai mēneša darba dienām, un 18 procenti klientu izmantotu e-talonu ar 20 braucieniem. Lielākā daļa pasažieru (42 procenti) e-talonu izmantotu sabiedriskajā transportā no divām līdz trīs reizēm nedēļā, 28 procenti to izmantotu katru dienu, savukārt 16 procenti dažas reizes mēnesī. Jelgavas novada iedzīvotāji biežāk brauktu ar “Migar” sabiedrisko transportu, ja tiktu ieviests e-talons ar apjoma atlaidēm, tā aptaujā norādīja 65 procenti respondentu.

Pēc aptaujas datiem, populārākie maršruti, kuros pasažieri vēlas, lai tiktu ieviests e-talons, ir Jelgava–Kalnciems–Jelgava (22 procenti), Jelgava–Līvbērze–Jaunbērze (22 procenti), Jelgava–Eleja–Jelgava (14 procenti) un Jelgava–Rīga–Jelgava (14 procenti). 39 procenti “Migar” pasažieru ir apmierināti ar autobusu kursēšanas biežumu, savukārt 41 procents vēlētos, lai autobusi kursētu biežāk, norādot, ka atsevišķos maršrutos gribētu, lai autobusi kursētu biežāk un vēlākās vakara stundās, kā arī brīvdienās sabiedriskais transports būtu pieejamāks.

Autotransporta direkcijas ideju – ieviest transportu pēc pasažieru pieprasījuma – “Migar” pasažieri (51 procents) vērtē pozitīvi, jo no attālākām apdzīvotām vietām iedzīvotājiem būtu iespēja nokļūt uz dažādām pašvaldības iestādēm. Tāpat atsevišķos maršrutos iedzīvotāji vēlētos, lai pārvadātājs ieviestu papildu reisus, kuros ir liela pasažieru plūsma.

Kopumā vērtējot “Migar” pakalpojuma kvalitāti un servisu, tostarp autobusu vadītāju apkalpošanas kultūru, 76 procenti pasažieri tos vērtē kā labus. Autobusu vadītājus pasažieri vērtē kā laipnus un izpalīdzīgus. Pasažieri nākotnē vēlētos jaunākus autobusus, kas būtu aprīkoti ar siltā un aukstā gaisa regulēšanas sistēmu. Izvērtējot visus pasažieru ierosinājumus, “Migar” izskatīs iespējas, kuri ierosinājumi sadarbībā ar Autotransporta direkciju ir dzīvotspējīgi un īstenojami dzīvē.

Aptaujā piedalījās 139 pasažieri vecumā no 18 gadiem.

Pasažieru pārvadājumus reģionālos vietējas nozīmes maršrutos SIA “Migar” nodrošina kopš 1998. gada. Uzņēmumā strādā 28 autobusu vadītāji, kuri pasažierus pārvadā 30 maršrutos.

Pagājušā gada nogalē SIA “B-Bus” iegādājās SIA “Migar”, kas nodrošina reģionālos vietējas nozīmes pasažieru pārvadājumus Jelgavas novadā.


Foto: Raitis Puriņš