ZZ.lv ARHĪVS

Nemanāmos maksas zvanus sola padarīt manāmus

Gaitis Grūtups

2017. gada 27. jūlijs 12:11

437
Nemanāmos maksas zvanus sola padarīt manāmus

Būdama “Lattelecom” kliente, jelgavniece Raisa Zaiceva martā no parastā mājas telefona trīs reizes zvanīja uz Jelgavas slimnīcas Uzņemšanas un Ķirurģijas nodaļu, kurā bija ievietota viņas tuviniece. Aprīlī par šiem trim zvaniem un sarunām 22 minūšu un sešu sekunžu kopgarumā viņa saņēma 12,11 eiro rēķinu. “Kad uzrakstīju iesniegumu slimnīcas vadītājam Ķipura kungam, kurā lūdzu paskaidrot, kāpēc man tāda summa būtu jāmaksā, viņš atbildēja, ka slimnīcas telefona sakarus tagad apkalpo SIA “CSC Telecom”. Neko vairāk paskaidrot nevarēja. Tas taču ir ārprāts, ka jelgavnieku agrāk izmantotie parastie slimnīcas bezmaksas telefoni ir kļuvuši tik dārgi! Kas atļāva slimnīcai izvēlēties “CSC Telecom” pakalpojumu?” uztraucas R.Zaiceva. Tie, kuri zvana uz slimnīcu no mobilajiem telefoniem, saņem brīdinājumu, ka tā būs paaugstinātas maksas saruna, taču tie, kuri zvana no parastajiem mājas telefoniem, šādu brīdinājumu nesaņem, piebilst R.Zaiceva.

Foto: Raitis Puriņš. Visu rakstu lasiet 27. jūlija “Zemgales Ziņās”