Fizikas skolotāji no Latvijas, kuru vidū ir arī trīs mūsu pedagogi, apmeklē pasaulē lielāko elementārdaļiņu pētījumu centru Ženēvā (FOTO)

Lai
ieinteresētu skolēnus mācīties fiziku un iepazīt mūsdienu zinātnes
sasniegumus, svarīga ir fizikas skolotāja erudīcija un izpratne par
modernās zinātnes darbību un tehnoloģiju iespējām, pārliecināts Jelgavas
Spīdolas ģimnāzijas skolotājs Andrejs Sālzirnis. Viņam kopā ar kolēģēm
Jelgavas Valsts ģimnāzijas skolotāju Baibu Daģi un Jelgavas 4.
vidusskolas skolotāju Ainu Pitrāni arī bija šī unikālā iespēja –
apmeklēt Eiropas Kodolpētījumu organizācijas (CERN) centru Ženēvā, kur
aptuveni 2400 zinātnieku lielā komanda no visas pasaules mēģina
noskaidrot, kā radies Visums.
Foto: no pedagogu albuma. Visu rakstu lasiet 9. marta «Zemgales Ziņās»
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Jelgava
- Jelgavas novadā
- Ozolnieku novadā
- Latvijas ziņas
- Dobeles, Tērvetes un Auces novadā
- Ekonomika
- Uzņēmējdarbība
- Darba tirgus
- Citas ziņas
- Eiro 2014
- Politika
- Vēlēšanas 2011
- Saeimas vēlēšanas
- Citas ziņas
- Pašvaldībās
- Pašvaldību vēlēšanas 2017
- Saeimas vēlēšanas 2018
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019
- Asā hronika
- Policijas ziņas
- VUGD
- Tiesu ziņas
- Citas ziņas
- Kultūra un izklaide
- Teātri
- Izstādes
- Bibliotēkas
- Koncerti
- Citas ziņas
- Kas? Kur? Kad?
- Sports
- Basketbols
- Futbols
- Vieglatlētika
- Citas ziņas
- Hokejs
- Volejbols
- Veselība
- Aktuāli
- Padomi
- Slimnīcās
- Citas ziņas
- Stārķa ziņas
- Lietotāju raksti
- Foto/Video
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Pasākumi un izstādes
- Chocolate & Pepper
- Video
- Aizsaulē
- Statiskas lapas
- Centrāle!
- Dzīvesstils
- Receptes
- Māja un dārzs
- Hobiji
- Pašizziņa
- Citas ziņas
- Mīluļi
- Projekti
- Projekts “Saimnieko gudri”
- Projekts “Kultūras nesēji Zemgalē”
- Projekts “Redzi apslēpto”
- Atbalsts medijiem sabiedriski nozīmīga satura veidošanai un nacionālās kultūrtelpas stiprināšanai latviešu valodā
- Projekts “Rūpēsimies par vidi!”
- Projekts “Kur dzīvosim?”
- Projekts “Mediju kritika”