Uzteic atsaucīgākos valsts pārvaldes darbiniekus (FOTO un VIDEO)

Valsts
ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Jelgavas klientu apkalpošanas
centra galvenā nodokļu inspektore Ilona Zorova klientu balsojumā
atzīta par otro atsaucīgāko valsts pārvaldes darbinieku, saņemot
Klientu apkalpošanas goda balvu «Teicams piemērs 2016», kas trim
atsaucīgākajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei
pasniegta Ministru kabinetā.
Otro vietu iedzīvotāju balsojumā šogad ieguva I.Zorova, bet pirmo – Lauku atbalsta dienesta Ziemeļvidzemes reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Klientu apkalpošanas un administratīvās daļas klientu apkalpošanas speciāliste Inita Tauriņa, informē Valsts kancelejas pārstāve Aiva Skvarika. Tāpat balvu saņēma Sociālās integrācijas valsts aģentūras Profesionālās rehabilitācijas atbalsta nodaļas sociālā pedagoģe Ausma Rava. Atsaucīgākās iestādes titulu ieguva Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas klientu apkalpošanas centrs.
Ministru prezidenta Pateicības rakstu kopumā saņēma 30 valsts pārvaldes darbinieku, kuru profesionalitāti un atsaucību uzteica iedzīvotāji. Ministru prezidents Māris Kučinskis apsveikumā uzvarētājiem uzvēra: «Klientu uzticēšanās un pateicība ir augstākā balva, kuru var saņemt valsts iestādē strādājošais. Tās vērtība ir jo lielāka tāpēc, ka sabiedrības attieksme pret valsts pārvaldi kopumā ir kritiska.»
Valsts kancelejas direktors Mārtiņš Krieviņš pasākumā iepazīstināja ar 2016. gada Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījuma galvenajiem rezultātiem. 87 procenti respondentu uzskata, ka pēdējās viņu apmeklētās iestādes darbinieki ir bijuši laipni, tāpat 87 procenti uzskata, ka darbinieki bijuši zinoši un profesionāli, bet 80 procenti – arī atbildīgi par savu darbu.
Turpinot Laba servisa kustību valsts pārvaldē, arī šogad Valsts kanceleja aicināja iedzīvotājus balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem interneta vietnē mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē «Futbols». Kopumā 2016. gada kampaņas laikā saņemtas 2739 balsis par valsts iestādēm un to darbiniekiem visā Latvijā.
Pērn par labāko klientu apkalpošanas speciālisti kļuva Valsts zemes dienesta Zemgales reģionālās nodaļas Jelgavas biroja vecākā klientu apkalpošanas konsultante Guna Slāģe. Otro vietu ieguva Valsts meža dienesta Austrumlatgales virsmežniecības Balvu mežniecības vecākā referente Lorija Trepcova, savukārt trešo – Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektore Vanda Bērziņa.
Foto un video: Valsts kanceleja
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Jelgava
- Jelgavas novadā
- Ozolnieku novadā
- Latvijas ziņas
- Dobeles, Tērvetes un Auces novadā
- Ekonomika
- Uzņēmējdarbība
- Darba tirgus
- Citas ziņas
- Eiro 2014
- Politika
- Vēlēšanas 2011
- Saeimas vēlēšanas
- Citas ziņas
- Pašvaldībās
- Pašvaldību vēlēšanas 2017
- Saeimas vēlēšanas 2018
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019
- Asā hronika
- Policijas ziņas
- VUGD
- Tiesu ziņas
- Citas ziņas
- Kultūra un izklaide
- Teātri
- Izstādes
- Bibliotēkas
- Koncerti
- Citas ziņas
- Kas? Kur? Kad?
- Sports
- Basketbols
- Futbols
- Vieglatlētika
- Citas ziņas
- Hokejs
- Volejbols
- Veselība
- Aktuāli
- Padomi
- Slimnīcās
- Citas ziņas
- Stārķa ziņas
- Lietotāju raksti
- Foto/Video
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Pasākumi un izstādes
- Chocolate & Pepper
- Video
- Aizsaulē
- Statiskas lapas
- Centrāle!
- Dzīvesstils
- Receptes
- Māja un dārzs
- Hobiji
- Pašizziņa
- Citas ziņas
- Mīluļi
- Projekti
- Projekts “Saimnieko gudri”
- Projekts “Kultūras nesēji Zemgalē”
- Projekts “Redzi apslēpto”
- Atbalsts medijiem sabiedriski nozīmīga satura veidošanai un nacionālās kultūrtelpas stiprināšanai latviešu valodā
- Projekts “Rūpēsimies par vidi!”
- Projekts “Kur dzīvosim?”
- Projekts “Mediju kritika”