ZZ.lv ARHĪVS

Uz pārbaudēm Jelgavas Klientu apkalpošanas centrā nogādāti pirmie čeki

Santa Logina

2015. gada 27. novembris 12:37

1882
Uz pārbaudēm Jelgavas Klientu apkalpošanas centrā nogādāti pirmie čeki

«Norēķinoties vienmēr obligāti jāprasa čeki, nevis uz jautājumu, vai jums vajag čeku, jāatbild – nē, man nevajag. Arī tad, ja čeku nedod, tas jāprasa obligāti,» norāda Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Jelgavas Klientu apkalpošanas centra vadītāja Daina Plone. 

Ņemot vērā uzņēmumu vidū aktuālo tendenci ļaunprātīgi iejaukties kases aparātu darbībā, samazinot to ieņēmumu apmēru, no kura būtu godprātīgi maksājami nodokļi valsts budžetā, VID aicina ikvienu iedzīvotāju iesaistīties cīņā ar šo nelikumīgo parādību un ēnu ekonomiku kopumā. To var darīt, nogādājot čekus un kvītis par jebkuru pirkumu vai pakalpojumu visos VID klientu apkalpošanas centros un iemetot tos īpaši ierīkotās kastēs ar uzrakstu «Iemet čeku – mēs to pārbaudīsim!».

Lai gan akcija norit kopš otrdienas, vakar pēcpusdienā VID Jelgavas Klientu apkalpošanas centra kastē pa šauro spraudziņu varēja saskaitīt jau vismaz pāris čeku. D.Plone norāda, ka VID gaidīs čekus par jebkuru pirkumu vai pakalpojumu, sevišķi no mazākām tirdzniecības vietām vai pakalpojumu sniedzējiem.

Viņa aicina nenest čekus no tādiem lielveikaliem kā «Rimi» vai «Maxima», jo aizdomu par negodprātību to kasu darbībā nav. D.Plone spriež, ka sevišķi tagad, gatavojoties Ziemassvētkiem un Jaunajam gadam, cilvēki iepirksies dažādos veikalos, tāpēc aicināti par pirkumiem saņemtos čekus nogādāt VID, kur tie tiks pārbaudīti. Čekus un kvītis var arī ieskenēt vai nofotografēt un VID nosūtīt elektroniski. Tomēr ziņas par to, vai kases aparāts ir reģistrēts VID un vai tā īpašnieks maksā pievienotās vērtības nodokli, arī katrs pats var noskaidrot dienesta mājas lapā.

Visu rakstu lasiet piektdienas, 27. novembra, «Zemgales Ziņās». Foto: Raitis Puriņš