ZZ.lv ARHĪVS

Salgalē darbu sācis Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

zz.lv

2015. gada 4. novembris 19:57

262
Salgalē darbu sācis Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

Salgales pagasta pārvaldes ēkā «Vīgriezes» darbu sācis Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), kurā iedzīvotājiem pieejamas speciālista konsultācijas par astoņu valsts iestāžu pakalpojumiem, informē Ozolnieku pašvaldība.

Salgales klientu centra darba laiks ir tāds pats kā pašvaldībā, ar klientu apkalpošanas speciālistu var sazināties pa tālruni 63099229. «Vīgriezēs» iespējams pieteikt Valsts ieņēmumu dienesta un Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumus, kā arī saņemt konsultācijas par septiņu valsts iestāžu e-pakalpojumiem un praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu un eID viedkartes lasītāju. Tāpat centrā pieejamas konsultācijas par Uzņēmumu reģistra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Nodarbinātības valsts aģentūras un Valsts darba inspekcijas pakalpojumiem.

2015. gadā ir sākta VPVKAC izveide novadu nozīmes attīstības centros. Pakalpojumu centri darbosies uz pašvaldību bāzes, saskaņā ar vienotiem principiem vienkopus nodrošinot klientiem gan pašvaldību, gan noteiktus valsts iestāžu pakalpojumus. Centru izveides mērķis ir ekonomēt iedzīvotāju resursus, laiku un padarīt valsts iestāžu pakalpojumus pieejamākus.