Norēķinu sistēmas modernizācijas laikā būs ierobežoti «Latvenergo» pakalpojumi klientiem
AS "Latvenergo" laika posmā no šodienas līdz 26.augustam veiks pāreju uz jaunu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu. Tās laikā nebūs pieejams pašapkalpošanās portāls "www.e-latvenergo.lv", apmeklētājiem īslaicīgi būs slēgti klientu apkalpošanas centri un klientu serviss strādās ar ierobežotu informācijas apjomu, informē uzņēmums.
Darbība brīvajā elektroenerģijas tirgū no ikviena tirgotāja prasa arvien uzlabot pakalpojumus klientiem, kā arī ievērot jaunus regulējošās vides principus. Līdz ar to "Latvenergo" veic apjomīgu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmas modernizāciju - tiks veiktas iekšējas funkcionālas pārmaiņas IT vidē. "Latvenergo" klientu skaits un apstrādājamā informācija ir ļoti apjomīga, līdz ar to pāreja uz sistēmas gala lietotni klientiem prasīs vairākas dienas, kuru laikā uzņēmums cer uz klientu sapratni par radītajām neērtībām.
Par gaidāmo ierobežoto piekļuvi portālam, kā arī klientu apkalpošanas centru darba laiku klientiem tiek ziņots ar e-pastu palīdzību, kā arī informācija tiek sniegta centrālajiem un reģionālajiem medijiem un sociālo tīklu vidē.
Norēķinu sistēmas gala lietotnes ieviešana notiks no šodienas vakara līdz 26.augustam, kad darbu pilnā apmērā sāks jaunā klientu norēķinu sistēma un tiks atjaunota arī klientu servisa funkcionalitāte.
Līdz ar pāreju uz jaunu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu no šodienas līdz 26.augustam nebūs pieejams pašapkalpošanās portāls "www.e-latvenergo.lv" un tajā nebūs iespējams veikt maksājumus.
24.augustā un 25.augustā apmeklētājiem nebūs pieejami "Latvenergo" klientu apkalpošanas centri Rīgā, Daugavpilī, Jelgavā, Jēkabpilī, Liepājā, Rēzeknē, Valmierā un Ventspilī. Klientu konsultāciju sniegšana tiks atjaunota 26.augustā.
Šajā laikā arī klientu servisa darbību (zvanot pa bezmaksas tālruni, rakstot e-pastus) un sniedzamās informācijas apjomu ietekmēs ierobežota piekļuve klientu datubāzei.
Sistēmas pārejas laiks izvēlēts atbilstoši pēc iespējas zemākai novērotajai klientu aktivitātei, tādējādi cenšoties pēc iespējas mazāk ietekmēt klientu paradumus.
Foto: mernieks.lv
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Jelgava
- Jelgavas novadā
- Ozolnieku novadā
- Latvijas ziņas
- Dobeles, Tērvetes un Auces novadā
- Ekonomika
- Uzņēmējdarbība
- Darba tirgus
- Citas ziņas
- Eiro 2014
- Politika
- Vēlēšanas 2011
- Saeimas vēlēšanas
- Citas ziņas
- Pašvaldībās
- Pašvaldību vēlēšanas 2017
- Saeimas vēlēšanas 2018
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019
- Asā hronika
- Policijas ziņas
- VUGD
- Tiesu ziņas
- Citas ziņas
- Kultūra un izklaide
- Teātri
- Izstādes
- Bibliotēkas
- Koncerti
- Citas ziņas
- Kas? Kur? Kad?
- Sports
- Basketbols
- Futbols
- Vieglatlētika
- Citas ziņas
- Hokejs
- Volejbols
- Veselība
- Aktuāli
- Padomi
- Slimnīcās
- Citas ziņas
- Stārķa ziņas
- Lietotāju raksti
- Foto/Video
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Pasākumi un izstādes
- Chocolate & Pepper
- Video
- Aizsaulē
- Statiskas lapas
- Centrāle!
- Dzīvesstils
- Receptes
- Māja un dārzs
- Hobiji
- Pašizziņa
- Citas ziņas
- Mīluļi
- Projekti
- Projekts “Saimnieko gudri”
- Projekts “Kultūras nesēji Zemgalē”
- Projekts “Redzi apslēpto”
- Atbalsts medijiem sabiedriski nozīmīga satura veidošanai un nacionālās kultūrtelpas stiprināšanai latviešu valodā
- Projekts “Rūpēsimies par vidi!”
- Projekts “Kur dzīvosim?”
- Projekts “Mediju kritika”