ZZ.lv ARHĪVS

«Tele2» Jelgavā atvēris jaunu klientu apkalpošanas centru

zz.lv

2015. gada 31. jūlijs 15:39

4306
«Tele2» Jelgavā atvēris jaunu klientu apkalpošanas centru

Mobilo sakaru operators “Tele2” ir atklājis jaunu klientu apkalpošanas centru Jelgavā tirdzniecības centra “VIVO” telpās Katoļu ielā 18.

“Tele2” izveidojis tā dizainu un tehnoloģiski aprīkojis, vienlaikus nodrošinot arī plašāko jaunāko mobilo ierīču un aksesuāru sortimentu. Jaunais klientu apkalpošanas centrs aizstāj līdzšinējo “Tele2” klientu apkalpošanas centru, kas atradās Pasta ielā.

“Priecājos, ka esam atvēruši jaunu “Tele2” klientu apkalpošanas centru Jelgavā! Jau tagad redzam, ka tas ir ļoti apmeklēts – apgrozījums ir dubultojies, un paredzam, ka vidēji mēnesī nodrošināsim servisu vairāk nekā 10 000 esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem. Lēmumu atvērt klientu apkalpošanas centru “VIVO” pieņēmām, jo esam pārliecināti, ka tur būsim ērtāk pieejami lielākam skaitam mūsu esošo un potenciālo klientu. Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām,” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe. 

Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā apmeklētāji ir gaidīti katru dienu no plkst.9 līdz 21. Atvēršanas nedēļā “Tele2” ir sarūpējis apmeklētājiem dāvaniņas un citus pārsteigumus. Visi “Tele2” klientu apkalpošanas centra Pasta ielā darbinieki turpina darbu jaunajā “Tele2” klientu apkalpošanas centrā. 

“Tele2” šogad atkārtoti ir atzīts par klientu uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē, kas ir vēl viens apliecinājums “Tele2” augstajai servisa kvalitātei. “Tele2” klienti ir puse Latvijas iedzīvotāju. 

Publicitātes foto