ZZ.lv ARHĪVS

«RSK apdrošināšanas AS» slēdz biroju Jelgavā

Jānis Stundiņš

2010. gada 22. februāris 10:22

2242
«RSK apdrošināšanas AS» slēdz biroju Jelgavā

«RSK apdrošināšanas AS» likvidācijas procesa ietvaros no 22.februāra tiek slēgts «RSK apdrošināšanas AS» Jelgavas birojs O.Kalpaka ielā 16. Turpmākai atlīdzību saņemšanai, līgumā paredzētajā kārtībā, klienti aicināti vērsties «RSK apdrošināšanas AS» Zemgales reģiona filiālē Dobelē vai Centrālajā birojā Rīgā.

Atlīdzību pieteikumu un pakalpojumu saņemšanu apliecinošu dokumentus klienti var iesniegt personīgi vai sūtot pa pastu uz «RSK apdrošināšanas AS» filiāli Dobelē, Uzvaras ielā 5 vai Centrālo biroju Rīgā, Lāčplēša ielā 38. Pamatojoties uz saņemto atlīdzības pieteikumu un saskaņā ar līgumu, atlīdzības tiks izmaksātas līdzšinējā kārtībā, informē likvidējamā uzņēmuma sabiedrisko attiecību konsultante Ilze Gabrāne.Atlīdzības pieteikums pieejams uzņēmuma mājas lapā www.rsk.lv, kā arī klientu ērtībām, kuriem nav pieejams interneta pieslēgums, atlīdzību pieteikuma veidlapas izvietotas speciālā kastītē O.Kalpaka ielā 16, 1.stāvā pie bijušā «RSK apdrošināšanas AS» biroja durvīm, kā arī Jelgavas poliklīnikas kasē un Zemgales veselības centra reģistratūrā.Pamatojoties uz «RSK apdrošināšanas AS» akcionāra 19.janvāra lēmumu uzsākts darbs pie uzņēmuma likvidācijas procesa plāna un tiks slēgti uzņēmuma biroji. Saskaņā ar Finanšu un kapitāla tirgus komisijas lēmumu no 1.februāra ir anulētas «RSK apdrošināšanas AS» licences un jaunas polises netiek pārdotas jau no 2009.gada 22.decembra.Uzņēmums apzinās klientiem radītās neērtības un ir gatavs pārtraukt apdrošināšanas līgumu, ja klients izteiks šādu vēlēšanos. Vienlaikus uzņēmums aicina klientus būt saprotošiem un neskaidrību gadījumā zvanīt uz iepriekš norādīto informatīvo tālruni.Uzņēmums aicina neskaidrību gadījumā zvanīt uz «RSK apdrošināšanas AS» informatīvo tālruni 67031111.Papildu informācija par atlīdzības saņemšanas kārtībuLai veselības apdrošināšanas polises īpašnieks saņemtu apdrošināšanas atlīdzību:1. jāaizpilda atlīdzības pieteikums, kas pieejams «RSK apdrošināšanas AS» birojos un interneta mājas lapā www.rsk.lv;2. atlīdzības pieteikumam jāpievieno pakalpojumu saņemšanas apliecinošs dokuments – čeks vai kvīts. Polises īpašniekam jāpievērš uzmanība, lai čekā tiktu norādīta visa nepieciešamā informācija pilnā apjomā – vārds, uzvārds, personas kods, saņemtā pakalpojuma precīzs nosaukums, cena un ārstniecības iestādes rekvizīti. Ja čekā to nav iespējams iekļaut, tad var lūgt ārstniecības iestādi izrakstīt stingrās uzskaites kvīti;3. atlīdzības pieteikums kopā ar pakalpojumu saņemšanas apliecinošu dokumentu jāiesniedz tuvākajā «RSK apdrošināšanas AS» birojā vai jānosūta pa pastu;4. pēc atlīdzības pieteikuma saņemšanas, tas tiek izskatīts 30 dienu laikā un, ja nav nepieciešami papildus dokumenti, tas tiek apstiprināts un atlīdzība tiek izmaksāta 15 dienu laikā uz klienta norādīto bankas kontu.