ZZ.lv ARHĪVS

Seminārs: Ko patiesībā pērk Tavs klients?

zz.lv

2015. gada 10. jūnijs 11:24

122
Seminārs: Ko patiesībā pērk Tavs klients?

Izdevniecība «Dienas bizness» sadarbībā ar biznesa datu analīzes kompāniju «ResearchCube» 11. jūnijā rīko semināru «­Ko patiesībā pērk Tavs klients? Jeb Vērtībās Integrēta Stratēģija».

Tā ir meistarklase par skatupunkta izvēli, balstoties uz kuru vadīt uzņēmumu vai tā daļu – sākot no tirgus segmenta izvēles, produkta izstrādes un beidzot ar reklāmu. Tā palīdzēs saskatīt kopsakarības datos, kuru šobrīd ir daudz un detalizēti. Uzņēmuma departamenti, ārējie piegādātāji datus pasniedz katrs no sava skatupunkta. Bet lēmums jāpieņem viens.

Klienta (pircēja) izvēles iespējas kļūst arvien plašākas. Komunikācijas kanāli ir kļuvuši gan daudzveidīgāki, gan daudzskaitlīgāki. Rezultātā jūsu produktam ir arvien grūtāk piesaistīt klienta uzmanību. Arvien pieaugošo pētījumu un datu apjoms, no kuriem daudzi ir savstarpēji pretrunīgi, situāciju loģiski neuzlabo.

Seminārā «Vērtībās integrēts mārketings» lektori stāstīs par metodi, kura piedāvā plašāku skatu uz konkurenci par pircēju maciņiem. Tā ļauj izveidot vienu jēgpilnu valodu, kā runāt ar īpašniekiem, produktu attīstītājiem, zīmolu vadītājiem, radošajiem un komunikāciju (mediju) plānotājiem.

Seminārā laikā dalībnieki praktiski veidos tādu piedāvājumu, kurš komunicē vienotu jēgu; ar katru savu aspektu uzrunās vienu un to pašu auditoriju. Bez tā visa būs Latvijas pircēju rīcības un motivācijas dinamika kopš 2002. gada; salīdzinājums ar citām valstīm, kā arī prognozes par 2015. gadu, kuru ietekmēs tādas motivācijas izmaiņas, kuras ir novērotas pirmo reizi kopš 2002. gada.

Pasākuma norises vieta: viesnīcā BELLEVUE Park Hotel Riga, Slokas ielā 1 Rīgā.

Semināra programma (9.30–15.30)
Pulksten 9.30–10 reģistrācija, kafija
Pulksten 12–13 pusdienas

1. Cits skats uz tirgu.
♦ Ko mēs redzam un ko redz klients – kādas ir būtiskākās atšķirības? Praktiski vingrinājumi, lai tos ieraudzītu.
♦ Iepazīsim strukturētu pieeju klienta motivācijas izpratnei – kādi līmeņi nosaka izvēli par labu vienai vai otrai alternatīvai.

2. Jūsu piedāvājums un tirgus pieprasījums — kā satikties?
♦ Piedāvājuma sagatavošana jaunā sektorā – grupu darbs.
♦ Kā ir noformulēts jūsu piedāvājums? Kā tas atbilst tirgus vajadzībām (problēmām)? Kā to pašu noformulēt savādāk?
♦ Īss darbības plāns atziņu ieviešanai dzīvē.

3. Latvija pasaulē, cauri laikam un kas sagaidāms 2015. gadā.
♦ Kā Latvija izskatās starp Baltijas valstīm, Ziemeļeiropu? Kādas izmaiņas notikušas no 2002 līdz 2014. gadam? Kas gaidāms turpmāk? Kas nosaka šādu attīstības scenāriju?
♦ Mūsu prognozes modelis atkal norāda mazumtirdzniecības apjoma kritumu – kā to izmantot?

Dalības maksa: 120 eiro + PVN. Ja nāk vairāki no viena uzņēmuma, 15% atlaide. Tāda pati atlaide arī «Dienas Biznesa» abonentiem.

Foto: bonnlaw.ca