ZZ.lv ARHĪVS

Ploome.com: TOP iemesli, kāpēc Tava diēta nestrādā!

Infinitum 8

2015. gada 19. janvāris 00:00

434
Ploome.com: TOP iemesli, kāpēc Tava diēta nestrādā!

Vai esi saskāries ar situāciju, kad pārmaiņas dzīvesveidā – uztura plānā, fiziskajās aktivitātēs un citos ikdienas ieradumos, nenes kārotās pārmaiņas? Vai arī – esi cerējis uz stabilākām pārmaiņām un tādēļ vēlies padoties? Iespējams, neesi ņēmis vērā vairākus faktorus, kas ļoti tieši ietekmē gan liekā svara rašanos, gan arī, protams, tā zaudēšanu.

Nav noslēpums, ka liekais svars galvenokārt rodas no vienveidīgas un neveselīgas pārtikas, nepietiekamām fiziskām aktivitātēm, iedzimtības, kā arī no vides un mūsdienu sabiedrības kopumā. Ja pieminam mūsdienu dzīves ritmu un sabiedrību – skaitļi runā paši par sevi – mūsdienu sabiedrībā aptuveni 60 -70 % cilvēku ir paaugstināta ķermeņa masa.

Kas ir tie iemesli, kas ļāvuši liekajam svaram iegūt gandrīz vai epidēmijas statusu, un par ko jādomā ikvienam no mums, ja vēlamies būt slaidi un veseli? Zemāk tu vari izlasīt Ploome.com (http://www.ploome.com/) apkopotos populārākos iemeslus:

Mēs mīlam ērtības. Tā vietā, lai uz netālu esošo veikalu dotos kājām, mēs iedarbinām automašīnu. Vēl vairāk – ar auto mēs visur vadājam arī savus bērnus, kuru vidū arī, starp citu, arvien biežāk sastopams liekais svars.

Mums nepatīk aktīva atpūta. Aktīvo atpūtu sen izkonkurējušas tādas izklaides kā televizors un dators.

Mums ir pieejams plašs pārtikas klāsts. Lielveikalos piedāvātais pārtikas produktu klāsts patiesi spēj sajaukt prātu – visur pieejamas ātrās uzkodas, krāsainās limonādes un pusfabrikāti, kas ir vilinoši, bet ļoti nedraudzīgi mūsu viduklim.

Mums visu vajag ātri. Mūsdienu straujais dzīves ritms, kad ‘’laiks ir nauda’’, diktē savus noteikumus. Nav laika kārtīgām pusdienām? Ieskrien tuvākajā ātrās apkalpošanas ēstuvē. Brauc ar auto? Degvielas uzpildes stacija ar ātro uzkodu piedāvājumu vienmēr būs pa ceļam. Mums nav laika, bet ciešam jau mēs paši.

Mēs esam reklāmas upuri. Visiem zināms, ka laba reklāma ir spēcīgs psiholoģisks ierocis. Kā par spīti – visbiežāk slavināti tiek tie produkti, kas satur visvairāk ķīmijas, kaloriju un cukura. Diemžēl – reklāmas triku priekšā visbiežāk kapitulē tieši bērni un pusaudži, tādā veidā uzsākot neveselīgu dzīvesveidu jau no mazotnes.

Esi gudrs, seko līdzi savam dzīvesveidam, lai būtu vesels, skaists un laimīgs! Ploome.com (http://www.ploome.com/) ir efektīvs veselīga uztura un dzīvesstila ceļvedis. Nāc un ieskaties mūsu mājas lapā.