Ploome.com: TOP iemesli, kāpēc Tava diēta nestrādā!
Vai esi saskāries ar situāciju, kad
pārmaiņas dzīvesveidā – uztura plānā, fiziskajās aktivitātēs un citos ikdienas
ieradumos, nenes kārotās pārmaiņas? Vai arī – esi cerējis uz stabilākām
pārmaiņām un tādēļ vēlies padoties? Iespējams, neesi ņēmis vērā vairākus
faktorus, kas ļoti tieši ietekmē gan liekā svara rašanos, gan arī, protams, tā
zaudēšanu.
Nav noslēpums, ka liekais svars
galvenokārt rodas no vienveidīgas un neveselīgas pārtikas, nepietiekamām fiziskām
aktivitātēm, iedzimtības, kā arī no vides un mūsdienu sabiedrības kopumā. Ja
pieminam mūsdienu dzīves ritmu un sabiedrību – skaitļi runā paši par sevi –
mūsdienu sabiedrībā aptuveni 60 -70 % cilvēku ir paaugstināta ķermeņa masa.
Kas ir tie iemesli, kas ļāvuši liekajam
svaram iegūt gandrīz vai epidēmijas statusu, un par ko jādomā ikvienam no mums,
ja vēlamies būt slaidi un veseli? Zemāk
tu vari izlasīt Ploome.com (http://www.ploome.com/) apkopotos populārākos iemeslus:
● Mēs mīlam
ērtības. Tā vietā, lai uz netālu esošo veikalu dotos
kājām, mēs iedarbinām automašīnu. Vēl vairāk – ar auto mēs visur vadājam arī
savus bērnus, kuru vidū arī, starp citu, arvien biežāk sastopams liekais svars.
● Mums
nepatīk aktīva atpūta. Aktīvo atpūtu sen izkonkurējušas tādas izklaides
kā televizors un dators.
● Mums ir
pieejams plašs pārtikas klāsts. Lielveikalos piedāvātais pārtikas
produktu klāsts patiesi spēj sajaukt prātu – visur pieejamas ātrās uzkodas,
krāsainās limonādes un pusfabrikāti, kas ir vilinoši, bet ļoti nedraudzīgi mūsu
viduklim.
● Mums visu
vajag ātri. Mūsdienu straujais dzīves ritms, kad ‘’laiks ir
nauda’’, diktē savus noteikumus. Nav laika kārtīgām pusdienām? Ieskrien
tuvākajā ātrās apkalpošanas ēstuvē. Brauc ar auto? Degvielas uzpildes stacija
ar ātro uzkodu piedāvājumu vienmēr būs pa ceļam. Mums nav laika, bet ciešam jau
mēs paši.
● Mēs esam reklāmas upuri. Visiem
zināms, ka laba reklāma ir spēcīgs psiholoģisks ierocis. Kā par spīti –
visbiežāk slavināti tiek tie produkti, kas satur visvairāk ķīmijas, kaloriju un
cukura. Diemžēl – reklāmas triku priekšā visbiežāk kapitulē tieši bērni un
pusaudži, tādā veidā uzsākot neveselīgu dzīvesveidu jau no mazotnes.
Esi gudrs, seko līdzi savam dzīvesveidam,
lai būtu vesels, skaists un laimīgs! Ploome.com (http://www.ploome.com/) ir
efektīvs veselīga uztura un dzīvesstila ceļvedis. Nāc un ieskaties mūsu mājas
lapā.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Jelgava
- Jelgavas novadā
- Ozolnieku novadā
- Latvijas ziņas
- Dobeles, Tērvetes un Auces novadā
- Ekonomika
- Uzņēmējdarbība
- Darba tirgus
- Citas ziņas
- Eiro 2014
- Politika
- Vēlēšanas 2011
- Saeimas vēlēšanas
- Citas ziņas
- Pašvaldībās
- Pašvaldību vēlēšanas 2017
- Saeimas vēlēšanas 2018
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019
- Asā hronika
- Policijas ziņas
- VUGD
- Tiesu ziņas
- Citas ziņas
- Kultūra un izklaide
- Teātri
- Izstādes
- Bibliotēkas
- Koncerti
- Citas ziņas
- Kas? Kur? Kad?
- Sports
- Basketbols
- Futbols
- Vieglatlētika
- Citas ziņas
- Hokejs
- Volejbols
- Veselība
- Aktuāli
- Padomi
- Slimnīcās
- Citas ziņas
- Stārķa ziņas
- Lietotāju raksti
- Foto/Video
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Pasākumi un izstādes
- Chocolate & Pepper
- Video
- Aizsaulē
- Statiskas lapas
- Centrāle!
- Dzīvesstils
- Receptes
- Māja un dārzs
- Hobiji
- Pašizziņa
- Citas ziņas
- Mīluļi
- Projekti
- Projekts “Saimnieko gudri”
- Projekts “Kultūras nesēji Zemgalē”
- Projekts “Redzi apslēpto”
- Atbalsts medijiem sabiedriski nozīmīga satura veidošanai un nacionālās kultūrtelpas stiprināšanai latviešu valodā
- Projekts “Rūpēsimies par vidi!”
- Projekts “Kur dzīvosim?”
- Projekts “Mediju kritika”