ZZ.lv ARHĪVS

LLU savākti 2059 paraksti Ķīļa demisijas pieprasīšanai; vākšana turpinās

> LETA

2012. gada 17. novembris 10:46

797
LLU savākti 2059 paraksti Ķīļa demisijas pieprasīšanai; vākšana turpinās

Latvijas Lauksaimniecības universitātes (LLU) studenti šonedēļ savākuši 2059 parakstus, pieprasot izglītības un zinātnes ministra Roberta Ķīļa demisiju, aģentūru LETA informēja LLU Sabiedrisko attiecību un karjeras centra pārstāvis Aigars Ieviņš.

Viņš informēja, ka šonedēļ LLU administrācijai apkopošanai tika nogādāti 2059 paraksti, bet parakstu vākšana turpinās.«Precīzi pateikt, kāds ir LLU darbinieku parakstu īpatsvars šajās lapās, vēl nevar, tomēr tas ir procentuāli neliels, un lielais vairums ir studējošo paraksti. Par parakstu vākšanas pārtraukšanu pēc valsts svētkiem spriedīs LLU Studentu pašpārvaldes (SP) domes sēdē,» informēja Ieviņš.Kā ziņots, 14.novembrī LLU Senāta ārkārtas sēdē studenti paziņoja par parakstu vākšanu, pieprasot Ķīļa demisiju, un Senāts nolēma atbalstīt studentu iniciatīvu. LLU Senāta ārkārtas sēdē tika skatīts tikai šis jautājums.Pēc LLU SP iniciatīvas universitātē studējošie tika aicināti atbalstīt pašpārvaldes lēmumu. Parakstu vākšana norisinājās arī Zemgales Olimpiskajā centrā, Studentu dienu noslēguma koncertā, tomēr tajā netika iesaistīti citu augstskolu studenti, informēja LLU pārstāvis.Šāds lēmums pieņemts, jo LLU studenti uzskata, ka Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) publiskotais alternatīvais studiju programmu novērtējums ir balstīts uz nekorektu metodiku, neatspoguļojot reālo situāciju universitātē. Turklāt nav ievērots tiesiskuma princips - nav noslēdzies akreditācijas process un nav uzklausīti studiju programmu īstenotāju iebildumi un skaidrojumi par veiktajām un plānotajām aktivitātēm B un C grupā ietverto studiju programmu kvalitātes uzlabošanā, iepriekš skaidroja LLU pārstāvis.Tāpat universitātē studējošie ir pārliecināti, ka nesen publiskotais dokuments satur Latvijas un starptautisko sabiedrību maldinošu informāciju, kas apšauba Augstākās izglītības padomes (AIP) un starptautisko ekspertu kompetenci, neveicinot uzticību augstākās izglītības sistēmai valstī un kavējot jau aizsākto sadarbību ar ārzemju partneriem.