Lai sakārtotu dokumentāciju, SEB banka bloķē ap simts skolēnu elektronisko apliecību

«Kā var tā būt, ka banka bez brīdinājuma bloķē bērna elektronisko karti!» sašutusi piektklasnieces Elīnas mamma Ilona Kalniņa. Viņa pauž neizpratni, kāpēc kredītiestāde tikai pēc teju diviem gadiem atģidusies, ka lietvedībā trūkst bērna personu apliecinoša dokumenta kopijas. Laikraksts «Zemgales Ziņas» šodien vēsta, ka atbildīgā SEB banka, kas «uz goda vārda» izsniegusi vairāk nekā simts e-karšu, to bloķēšanu dēvē par galējo līdzekli, lai piespiestu aizmāršīgos vecākus beidzot sazināties ar kredītiestādi.
«Neko sliktu nenojauzdama, meita trešdienas rītā iekāpa autobusā, lai dotos uz 4. vidusskolu, bet, divreiz pie termināļa liekot e-talonu, viņas čekā parādījās «atteikts». Tas pats notika arī skolas ēdnīcā. Labi, ka zinot, kā mēdz notikt ar kartēm, bijām viņai iedevuši līdzi skaidru naudu. Citādi ietu uz skolu ar kājām un paliktu visu dienu neēdusi! Kad sāku skaidrot notikušo un piedraudēju iesaistīt presi, vakarā banka karti mums tomēr atbloķēja,» 19. februāra notikums restaurē I.Kalniņa.
Piektklasnieces mamma stāsta, ka elektronisko skolēnu apliecību formējusi nevis skolā, bet bankā un tikai tāpēc, ka atcelta pirms tam ģimenei izdevīgā 10 latu mēnešbiļete. Ilona uzrādījusi savu pasi un uzreiz saņēmusi e-karti ar visiem meitas personas datiem, kaut iepriekš tos bankai nebija iesniegusi. «Tagad viņi man stāsta, ka esmu ļoti lūgusi elektronisko apliecību un solījusi atnest dzimšanas apliecības kopiju vēlāk. Neko tādu es neatceros. Turklāt – tad jau banka man varētu arī izsniegt kredītu bez visiem nepieciešamajiem dokumentiem!» neizpratnē I.Kalniņa, apgalvodama, ka nav saņēmusi nekādus brīdinājumus vai aicinājumus iesniegt trūkstošos dokumentus.
«Raksturojot SEB bankas darbības principus saziņā ar klientiem, jānorāda, ka mēs pēc labākajiem principiem mēģinām nodrošināt klientu informēšanu par būtiskām izmaiņām pakalpojumos, kurus tie izmanto. Šajā gadījumā jau e-kartes tika izsniegtas vairākiem simtiem vecāku, lai gan tiem nebija līdzi bērnu dzimšanas apliecības vai pases. Tas notika ar nosacījumu, ka trūkstošie dokumenti pēc iespējas ātrāk tiks atnesti uz banku, lai ievērotu juridiskās prasības par korektu sadarbības dokumentāciju. Tas svarīgi gan pašam klientam, gan arī bankai,» situāciju komentē SEB bankas pārstāve Agnese Strazda.
Plašāk lasiet šodienas laikrakstā «Zemgales Ziņas».
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Jelgava
- Jelgavas novadā
- Ozolnieku novadā
- Latvijas ziņas
- Dobeles, Tērvetes un Auces novadā
- Ekonomika
- Uzņēmējdarbība
- Darba tirgus
- Citas ziņas
- Eiro 2014
- Politika
- Vēlēšanas 2011
- Saeimas vēlēšanas
- Citas ziņas
- Pašvaldībās
- Pašvaldību vēlēšanas 2017
- Saeimas vēlēšanas 2018
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019
- Asā hronika
- Policijas ziņas
- VUGD
- Tiesu ziņas
- Citas ziņas
- Kultūra un izklaide
- Teātri
- Izstādes
- Bibliotēkas
- Koncerti
- Citas ziņas
- Kas? Kur? Kad?
- Sports
- Basketbols
- Futbols
- Vieglatlētika
- Citas ziņas
- Hokejs
- Volejbols
- Veselība
- Aktuāli
- Padomi
- Slimnīcās
- Citas ziņas
- Stārķa ziņas
- Lietotāju raksti
- Foto/Video
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Izstādes
- Pasākumi un izstādes
- Chocolate & Pepper
- Video
- Aizsaulē
- Statiskas lapas
- Centrāle!
- Dzīvesstils
- Receptes
- Māja un dārzs
- Hobiji
- Pašizziņa
- Citas ziņas
- Mīluļi
- Projekti
- Projekts “Saimnieko gudri”
- Projekts “Kultūras nesēji Zemgalē”
- Projekts “Redzi apslēpto”
- Atbalsts medijiem sabiedriski nozīmīga satura veidošanai un nacionālās kultūrtelpas stiprināšanai latviešu valodā
- Projekts “Rūpēsimies par vidi!”
- Projekts “Kur dzīvosim?”
- Projekts “Mediju kritika”