ZZ.lv ARHĪVS

NĪP nākamgad sola uzlabot informatīvo sistēmu

www.zz.lv

2013. gada 26. decembris 20:11

495
NĪP nākamgad sola uzlabot informatīvo sistēmu

Pilsētas lielākais nekustamā īpašuma apsaimniekotājs Jelgavas Nekustamā īpašuma pārvalde (NĪP), atskatoties uz aizejošo gadu, nākamajā gadā sola uzlabot informatīvo sistēmu jnip.lv.

«Liela daļa uzlabojumu veikti, tieši pateicoties mūsu klientu ieinteresētībai un ieteikumiem komunikācijas pilnveidošanai. Pašlaik, ņemot vērā klientu ierosinājumus, izstrādājam jaunu dizainu mūsu informatīvajai sistēmai. Informācijas sistēmā reģistrēto lietotāju skaita pieaugums apliecina, ka arvien vairāk NĪP klientu izvēlas jautājumus risināt attālināti, izmantojot uzņēmuma piedāvātos e-pakalpojumus, jo apzinās, ka tā ir gan ērtāk, gan ātrāk,» uzsver NĪP.

Pašlaik daudzi dzīvokļu īpašnieki aktuālos rēķinus par NĪP un SIA «Fortum» pakalpojumiem saņem elektroniski uz savu e-pasta adresi, tāpat klienti novērtē iespēju pašiem nodot savu ūdensskaitītāju rādījumus, apmaksāt NĪP rēķinus, iegūt informāciju par savas mājas finansiālo stāvokli kopumā, tostarp parādniekiem, līdzekļu uzkrājumu, veiktajiem remontdarbiem mājā, to izmaksām un sekot līdzi aktuālajai informācijai konkrētā dzīvojamā mājā.

Izmantojot informatīvās sistēmas sniegtās iespējas, NĪP rēķinus informatīvajā sistēmā var apmaksāt jau piecu banku – «DNB banka», «Nordea Banka», «SEB banka», «Swedbank» un «Citadele» – klienti, atgādina NĪP.

Uzņēmumā ņemti vērā arī citi klientu ieteikumi pakalpojumu pilnveidei: «Pašlaik strādājam, lai tos īstenotu pēc iespējas ātrāk».