ZZ.lv ARHĪVS

FOTO: Latvijas piensaimnieki atklāj jaunu siera zīmolu

www.zz.lv

2013. gada 25. aprīlis 22:20

5244
FOTO: Latvijas piensaimnieki atklāj jaunu siera zīmolu

Ceturtdien atklāts 600 Latvijas piensaimnieku izlolots un radīts zīmols – jauna produktu līnija «Pats», kas ir uzņēmuma «Latvijas piens» pirmais nozīmīgais solis siera tirgus segmenta paplašināšanā. 

««Pats» ir mūsu piensaimnieku – drosmīgu un uzņēmīgu cilvēku - radīts produkts pašmāju siera cienītājiem. Tas ir zīmols, kas spilgti iemieso zemnieku apvienošanās ideju. Latvijas patērētāju vidū «Holandes» un «Krievijas» sieri ir vispieprasītākie un populārākie sieru veidi, tāpēc vēlamies cilvēkiem dot iespēju uzturā lietot pašmāju šīs markas produktus, kas izgatavoti no Latvijas piensaimnieku sarūpētām izejvielām,» par jauno produktu līniju stāsta Raimonds Freimanis, SIA «Latvijas piens» valdes priekšsēdētājs.

Līdztekus plaša patēriņa pamatlīnijai ražotnē top arī 60 dienas nogatavinātie sieri, vidēji liesie sieri, kā arī 90 dienas nogatavinātais siers, informē rūpnīcas pārstāvji.

Siera rūpnīcā kopumā investēti 10,5 miljoni latu. Patlaban 90 procenti siera tiek tirgoti Latvijā, savukārt vidēja termiņa attīstības mērķos proporciju plānots būtiski mainīt, eksportējot ap 50 procentiem no saražotā kopapjoma.

Publicitātes foto