ZZ.lv ARHĪVS

Skolotāji spodrina savas e-prasmes (ar foto)

Lāsma Antoneviča

2011. gada 23. marts 13:13

3537
Skolotāji spodrina savas e-prasmes (ar foto)

Trešdien Jelgavas reģionālajā pieaugušo izglītības centrā (JRPIC) pulcējas vairāk nekā simts pedagogu no 13 izglītības iestādēm, lai radošajās darbnīcās uzzinātu, piemēram, kādas priekšrocības ir interaktīvajai tāfelei, kā lietot balsošanas iekārtas un veidot interaktīvus apsveikumus. Pasākuma pirmajā daļā tika godināti labākie mācību filmu autori.

Konkursam «Mācību filma 2011» tika iesniegti 16 darbi, kuru veidošanā iesaistījušies 19 pedagogi no astoņām pilsētas skolām. Visaktīvākā mācību filmu veidotāja izrādījās Jelgavas 4.pamatskola, kura žūrijas vērtējumam nodeva piecas filmiņas. Tajās stāstīts par smēķēšanas kaitīgumu (skolotāja Dina Sēja), stājas nostiprinošiem, līdzsvara un koordinācijas vingrinājumiem (Ingrīda Anzeneva), pašu filmu veidošanu, izmantojot programmu «Movie Maker» (Rolita Platmalniece), desmit baušļiem mūsdienu bērniem (Ieva Bērziņa) un gudrajām vistiņām (Mārīte Fiļimonova).Trīs darbus iesniedza Jelgavas Speciālā internātpamatskola. Tās autoru kolektīvs (Iveta Kviese, Kristīne Kizāne, Evita Arčugova, Santa Kraule un Svetlana Rjabeva) bija pētījuši veselīga uztura nozīmi. Savukārt Jelgavas Valsts ģimnāzijas skolotāji Liene Sabule, Agnese Svencicka, Gunita Draveniece un Inta Kalniņa, kas konkursā iesniedz arī trīs mācību filmas, tajās stāstīja, piemēram, par kvadrātfunkciju grafiku. Konkursā piedalījās tāpat darbi no Jelgavas Vakara (maiņu) vidusskolas (Daina Birkenbauma), Spīdolas ģimnāzijas (Inese Koha), 4.vidusskolas (Māra Aprāne un Sanita Baltiņa), 2.pamatskolas (Suzanna Druza) un privātās vidusskolas «Punktiņš» (D.Birkenbauma).Kā norādīja JRPIC Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāja Antra Škinča, e-prasmju diena skolotājiem ir loģisks turpinājums iesāktajam darbam. Aptuveni piecu sešu gadu laikā pilsētas pedagogi apmeklējuši dažādus seminārus un mācības, piedalījušies pieredzes apmaiņās, lai pilnveidotu savas IT prasmes un padarītu mūsdienīgāku mācību procesu.